29 noiembrie 2018

Pernuta dintr-un tricou

Acum cativa ani i-am luat un tricou sotului, i-a placut foarte mult si l-a purtat si raspurtat. Ca urmare, s-a cam stricat. S-a ros banda de la gat si avea vreo doua gaurele mici-mici pe langa umar, in rest era ok. Imaginea asa a fost din start, mai stearsa, asa era stilul. Si pentru ca nu vroia sa renunte la el de tot l-am taiat si am imbracat cu el o pernuta de 40x40 cm, de care acum e si mai incantat decat era de tricou. 
Am innodat la ea vreme de un film intreg :) si a trebuit sa fac noduri duble pentru ca materialul este un bumbac grosut si se desfaceau, da, stiu, o sa am de furca la desfacut cand vreau sa o spal dar asta e. Perna se inscrie la provocarea verde a toamnei, ca de-aia m-am grabit sa o fac si sa o pozez, altfel cine stie cat mai astepta! Noroc cu Rux ca ne da de lucru! 


4 comentarii:

  1. Hihih!! :D
    Eu am un tricou de cand eram mica - are niste indieni pe el - cu franjuri. Tricourile sunt foarte faine de refolosit!
    Foarte fain a iesit pernuta :D
    Pupici :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa e, se pot face lucruri foarte faine din tricouri. De-aia am un stoc pe undeva, tricouri scoase din uz care asteapta zile mai bune :)

      Ștergere
  2. am vreo 3 tricouri in asteptare. Ghici ce o sa fac?

    RăspundețiȘtergere