28 noiembrie 2018

Joben ornament de Craciun

Pe scurt, un proiect reciclat incepe cam asa: altii pun in cosul de gunoi ce nu le mai trebuie, eu ma gandesc cum sa transform lucrurile  de-aia am ajuns si un pic ecologista, ca nu arunc mult gunoi! Mai jos am adunat un CD (era din plastic negru, se gasesc la baza teancului de CD-uri din cutiile mai mari), o cutie de conserve, ceva panglica, sarma si niste margelute, si frunzulite de plastic dintr-un martisor primit candva si care mi s-a parut horor  serios, martisor cu frunze de ilex! Am lipit, grunduit si vopsit, decorat si gata ciudatenia, buna pentru decorat masa asa cum este sau cu o lumanare pastila deasupra.



4 comentarii:

  1. GENIAL!!
    Ha! Ce idee faina ai avut! O decoratiune super faina de pus pe Masa de Craciun (ti-ai facut si-un dar verde :P, haha!)
    Dar, chiar.... martisoarele nu mai sunt ce erau, insa uite - ne ofera tot felul de chestiute ce pot fi refolosite la alte proiecte:P
    Pupici cu drag!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hmm, asa e ai dreptate, e si un dar verde :) am si o perna, numai ca trebuie pozata si postata, grea treaba...
      Nimic nu se pierde, totul se transforma, nu-i asa? :)))

      Ștergere
    2. Hehe, da, asa este! macar sa se transforme in ceva frumos si util, nu in deseuri care distrug planeta si implicit pe noi! :D
      Go go pernuta :))
      Da... si eu am de pozat de filmat... de dormit (lol). Si apoi dupa o zi intreaga ma uit in urma si ma intreb.. cand a trecut :))) ca lista-i tot plina, Haha
      Pupici cu drag <3!!

      Ștergere
    3. Oooof, asa e si la mine! Si pentru ca a venit vorba de filmat, de mult tot vreau sa iti spun ca imi plac foarte mult filmele tale si abia astept sa vad cate unul nou!

      Ștergere