22 noiembrie 2018

Omul de zapada

Oh, ce dor imi era de un om de zapada! Bine, nu de unul real, ca presupune statul in frig si e mult timp de cand asta nu imi mai face placere. Candva de mult tare, pe cand conceptul de handmade nu intrase la noi si se numea lucru manual :) si nu aveam net si nu stiam sa fac lucruri atat de diverse, tricotam destul de mult. Si am tricotat si omuleti de zapada, din pacate acum nu mai am nici unul si nu stiu cum se face ca pana acum nu am realizat unul din nici un fel de materiale. 


Acum m-a apucat asa un dor de oameni de zapada ca am inhatat repede o sticla de 330 ml, deci nu prea mare, am imbracat-o in sfoara alba si am decorat-o rapid. Palaria din fetru, fularul din ceva material mai subtire care nu se destrama, nasturasii ramasi de la o camasa iesita din uz... Si ca sa fie si mai alb si sa poata fi curatat usor am dat cu un strat de aracet peste firul care imbraca sticla si dupa uscare am lacuit-o. Palaria imbraca dopul si se defileteaza cu ea cu tot. Nu-i asa ca e tantos? 


4 comentarii:

  1. Nu e doar tantos dar e si magic :)! Nu multor oameni de zapada li se desurubeaza palaria :D HIHihStii ca tema din anul acesta de pe Copilarim la Impodobim Bradul (IX) e chiar magic ? :))
    Ce coincidenta!!

    Pupici cu drag!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu stiam, am fost cam bolnava zilele astea si am chiulit :) dar fug repede sa vad. Avem nevoie de magie, e grozava tema!

      Ștergere
    2. Credca a fost ceva in aer zilele astea... si eu abia m-am tarat. Hmmm
      Sper ca esti bine acum :*!!
      Daaa avem mare nevoie de magie .... multa multa multa :*!
      Pupici cu drag si multa sanatate!! :*

      Ștergere
    3. Acum sunt mai bine, dar musai sa investighez :((((

      Ștergere