6 ianuarie 2024

Felicitare din hartie de impachetat

 Daca bine imi amintesc, am primit ceva invelit in hartia asta prin 2010 sau chiar un an mai devreme. Este de la o prietena care era pasionata de impachetatul in hartii deosebite, care sa fie si ele pe gustul primitorului. Si pot sa confirm ca are un talent deosebit la a alege un cadou, dar si hartie de impachetat, alege intotdeauna pe placul celui care prim este si nu dupa gustul ei. Dar intre timp a abandonat si ea sportul asta, au trecut multe peste ea si nu mai are rabdarea necesara. Eu am pastrat insa hartia asta si alte cateva primite de la ea, si acum s-a ivit ocazia sa o folosesc. 


Toata bucata de hartie se vede mai jos, doar floarea aceasta se regasea completa pe coala. S-a potrivit aproape perfect pe o coala din carton subtire indoita in doua, albastru-pal, cu care mi se pare ca se potriveste bine, ea fiind un verde care bate pe alocuri in gri. Hartia a fost destul de sifonata, cred ca si de la pastrare, au trecut ceva ani peste ea, asa ca nu s-a intins chiar perfect. Am lipit cu silipici, care nu trece prin hartie si nu lasa aspectul de ud pe care il au alte variante de lipici. Pe margini am completat cu niste firisoare de autocolant auriu si nu mi se pare ca ar mai avea nevoie de ceva in plus, pentru ca desenul este destul de incarcat. Oricum, eu prefer un aspect lejer unuia incarcat, less is more dupa mine. 


Cu aceasta felicitare bifez prima provocare din acest an, si anume transformarile creative propuse de Mihaela, a caror tema pentru luna ianuarie este hartia de impachetat. 


12 comentarii:

  1. Este o felicitare frumoasă, sclipiciu îi oferă o doză de elganță! Îmi place foarte mult felicitarea ta! Felicitări!

    RăspundețiȘtergere
  2. Hartia e frumoasa foarte; felicitarea pe care ai facut-o e superba! Ideea firisoarelor aurii o face minunata!
    Felicitari! Si spor!

    RăspundețiȘtergere
  3. Superba!! Azi am fatait si eu o bucatica dintr-un ambalaj chipurile sa fac o felicitare... dar nu reuseam deloc sa ma concentrez la ce aveam de facut (de oboseala, de faptul ca mereu ma intrerupea cate ceva).
    Imi place mult modelul si cum ai ales sa o incadrezi.
    Pupici cu drag!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Astăzi este o nouă zi, la mine este soare (printre nori) și asta îmi dă puțină 🤣🤣🤣 energie. Dacă nu ai, îți trimit eu niște soare, să îți de-a și ție energie. Poate reușim azi să facem ceva! 😘🥰

      Ștergere
  4. draguta! O felicitare care o sa aduca bucurii destinatarului/dstinatarei.
    Succes la concursul vostru de creatie! Pupici. O duminica placuta! ❤️😘

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce hârtie de împachetat minunată, o persoană deosebită prietena ta.
    Îmi place mult și felicitarea realizată. Este de efect cu acele mici autocolante aurii. Și intr-adevăr, nu i-ar mai trebui nimic altceva. Felicitări pentru felicitare!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Chiar este, are o sensibilitate aparte. Multumesc, ma bucur ca iti place.

      Ștergere
  6. Nu am vazut vreodata o astfel de hartie de impachetat. Absolut superba cu acest aer vintage! O adevarata placere sa vad asa ceva! ❤️😘

    RăspundețiȘtergere
  7. Suzana, mă bucur că îți place, este și subțire ca hârtia aceea de pe vremuri în care se împachetau buchetele de flori când nu se găsea celofan.

    RăspundețiȘtergere