13 ianuarie 2024

O surpriză plăcută

 Am intrat și eu în posesia cadoului de la Mihaela, a fost o surpriză deosebită, m-a sunat curierul că este la locație. Îl întreb care locație, era acasă, doar că eu eram cam departe de casă 😀. Din fericire au un punct de preluare aproape de mine, așa că ieri am putut să ridic de acolo coletul. A fost o surpriză mai ales că Mihaela nu avea adresa mea dar se pare că a avut o complice 😘. 


Cartea frumos învelită (am desfăcut hârtia și am pastrat-o, dar era deja lângă alte hârtii într-o pungă când am făcut fotografia) , o păpușică roșcată cu ochi frumoși albaștri, o perniță inimioară delicioasa, o broșă atent lucrată (eu chiar port broșe), un semn de carte cu mesaj, un breloc din plută, o scoică și două frunze de stejar, și nu în ultimul rând o scrisoare călduroasă pe foaia de hârtie împăturită (am reținut că îți place să scrii de mână). 

Îți mulțumesc pentru efortul depus și abia aștept să reușesc să citesc cartea și să ne împărtășim părerile despre ea!

Aseară am tot zumzăit prin casă ba cu una ba cu alta în mână, dar am avut o grămadă de lucruri de făcut și abia acum reușesc să postez și eu darurile primite.

9 comentarii:

  1. Zambesc! Cartea calatoare a poposit si la tine! 😊 Ma bucur de bucuria ta! Spor la citit!
    Sunt tare frumoase darurile! Sa porti cu placere brosa (e tare delicata)!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Să avem toate spor la citit! Să știi că o să port cu plăcere broșa!

      Ștergere
  2. :D

    Nu stiu de ce dar cred ca ar trebui sa fie o carte despre noi. Cu cat ma gandesc mai bine, titlul ar fi chiar potrivit :)). Adultii astia...
    E foarte draguta papusica! Si abia astept sa citim cartea!!
    Fluturasul este minunat - cred ca am facut si eu modelul acesta la un moment dat dintr-un fir care acum mi s-ar parea imposibil :)))).
    E ffain ca avem inimioare la fel :D Hihi

    Si ce bine ca a fost totul bine cu curierul !!

    pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am citit câteva pagini și nu pare tocmai despre noi 😀.
      Am făcut cu ani în urmă alt model de fluturaș, l-am salvat și pe acesta dar tot nu am ajuns să îl fac. Totuși, a ajuns cumva la mine!

      Ștergere
    2. Ma refeream la titlu - nu am apucat sa citesc nimic din carte, am avut niste zile... :)))) Dar cum suna titlul... mi se pare tare amuzant :D

      Ștergere
  3. Mă bucur că îți plac! Ți le -am trimis cu drag! Da, am avut o complice🙈! Adulții ăștia!😂
    Nu știu cât de bună e cartea, dar titlul mi-a plăcut maxim! Pare a fi o comedie! Dar vom vedea. Duminică frumoasă să ai!

    RăspundețiȘtergere
  4. Citind comentariile chiar devin curioasa sa vad părerea voastră despre carte. Titlul se potrivește în aproape orice situație, dar nu, din câte va cunosc nu sunt personaje asemănătoare noua. Sa înțeleg Mihaela ca nici tu nu ai citit-o. O sa te surprindă părerea mea despre ea probabil.
    Pompilia draga sa folosești cu drag toate darurile primite. Mihaela este o drăguță, o persoana foarte atenta și face daruri deosebite.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce rapidă ai fost! Din primele pagini așa am avut impresia, că nu seamănă cu noi. Sper să reușesc săptămâna aceasta să o citesc.
      In ce o privește pe Mihaela, am văzut, și se pare că dacă își pune ceva in cap, reușește!

      Ștergere