5 iunie 2017

Alba Iulia

Daca tot am avut cateva zile libere am vizitat intr-una din ele Cetatea Alba Iulia. Ne-am oprit acolo anul trecut dar nu am putut sta prea mult fiindca eram in trecere, vreo ora cred ca am ramas, si ne-am dorit sa revenim sa vedem totul in ritm molcom, cum ne place noua :) Daca ne place intr-un loc stam cat mai mult acolo, mai bine mai putine locuri vazute dar petrecut timp de calitate, zic eu. Asa ca ne-am luat picioarele la spinare si am stat o zi intreaga in cetate, ne-am fotografiat langa toate statuile, si sunt destul de multe, am intrat in Sala Unirii si in micul muzeu etnografic din aceeasi cladire, am vizitat ambele catedrale, cea ortodoxa si cea romano-catolica, am intrat si am iesit pe toate portile cetatii, pe podul mobil si ne-am plimbat in nestire pe alei. 
Intamplarea a facut ca in acea zi sa inceapa si zilele orasului, asa ca a fost putin mai aglomerat decat ne asteptam. 














 












In ultima fotografie se vede un detaliu care mi-a placut mult, toti vanzatorii ambulanti au niste carute de secol XIX, mult mai bine integrate in peisaj decat niste tarabe.

4 comentarii:

  1. frumoase pozele!
    eu nu am fost niciodata in Alba Iulia, dar acum m-ai facut curioasa.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mie una mi-a placut foarte mult, vorbesc strict despre cetate, restul orasului este ca orice alt oras, dar aici este o atmosfera aparte.

      Ștergere
  2. Si noua ne-a placut f mult la cetate, restul orasului nu l-am vizitat.
    De fapt ne-am dus pentru ca niste prieteni francezi ne laudasera cetatea.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) E bine si asa, eu ma bucur cand aud ca le place altora tara noastra.

      Ștergere