3 iunie 2017

Blue butterfly box

Cutiuta asta mi-a pus rabdarea la incercare :) Am cumparat-o din cauza funditei de pe capac, mi-a placut mult cum arata, si oentru ca exteriorul era deja decorat am decis sa il las asa simplu si sa pun servetel doar in interior. Toare bune si frumoase dar dupa ce a fost gata am tinut-o cateva zile deschisa si m-am trezit ca nu mai pot sa o inchid. Asa arata cutia initial, fara nici un sistem de inchidere, se aseza capacul peste partea de jos: 


 Cu chiu cu vai (si cu ajutorul sotului :) am reusit sa elimin cantul cutiei, sa revopsesc muchia si sa ii pun balamale si inchizatori, asa ca in cele din urma a devenit utilizabila. Ce s-a intamplat? Desi sunt declarate a fi din lemn, de fapt sunt facute din placaj, iar placajul s-a umflat din cauza acrilicelor (aici am incercat acrilicele de la Lidl, m-am lamurit cu ele) care totusi sunt vopsele pe baza de apa.
 




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu