17 iunie 2017

Cutie de bijuterii vintage (Miss Gabrielle Ray)

Prima mea cutie de dimensiuni mari (24x18x9 cm), ca de obicei cand incerc ceva nou mi-a dat multe batai de cap :). Ce a fost nou la ea fata de cutiile la care am lucrat pana acum? Am lucrat cu o imagine printata, am vrut neaparat sa pun oglinda mare in interiorul capacului, ceea ce il ingreuneaza si are tendinta sa traga cutia in spate, am tinut mortis sa aiba danteluta, dar nu m-am lamurit cum as putea lipi danteluta in afara de banda adeziva, o idee nu tocmai fericita dupa mine. Pana la urma am imbibat dantela in aracet si am lipit-o asa, e mai rigida dar nu se murdareste, se scutura usor praful de pe ea.



Interiorul cutiei este mai elaborat, am decorat peretii cu servetel si am lipit pe fund plus special negru. Imaginea domnisoarei Gabrielle Ray am vazut-o de la inceput perfecta pentru cutia asta, si plecand de la ea nu am vrut sa folosesc deloc culori. Fotografia usor sepia, albul si negrul, dantela si arabescul din partea de jos sunt suficiente pentru a recrea atmosfera vintage a epocii in care a trait frumoasa domnisoara.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu