25 iunie 2017

Mini-album in cutie de chibrituri

De data asta tema provocarilor verzi a fost o adevarata provocare pentru mine, dat fiind ca e ceva departe, departe de ce lucrez eu de obicei. Dar de-aia e provocare, sa te scoata din obisnuit, nu-i asa? Asa ca mi-am suflecat manecile (imaginar, ca e vara :) si am aruncat ochii prin casa sa vad ce as putea refolosi. Primele lucruri pe care le-am inhatat au fost o cutie de chibrituri si una ramasa de la bomboane de ciocolata, dovada in fotografia de mai jos: 





Restul materialelor nu apar in fotografie pentru ca nu ma pot mobiliza sa imi imaginez de la inceput cum va arata obiectul  la sfarsit, de obicei improvizez pe parcurs. 
Cutia de chibrituri a primit o "husa" din hartie printata cu note muzicale, lacuita sa fie mai rezistenta, s-a impodobit cu o floricica realizata din resturi de croitorie, iar cutia de bomboane am taiat-o in fasii lungi, am indoit-o si am lipit intre ele fasiile cu banda de hartie adeziva, ca sa nu le suprapun. A ramas un capat doar pe jumatate din lungime, am lipit peste el o bucatica din hartia aceea pufoasa care acopera bomboanele si am decorat-o cu un fluturas, decupat de pe o eticheta de apa minerala. Cutiuta a dorit si ea un fluturas la fel, asa ca i-am indeplinit dorinta. Si ca sa nu ramana foile din interior asa simple, le-am facut un chenar cu acuarela. 










Acum mini-albumul e pregatit sa gazduiasca mici amintiri de peste vara. Are noua pagini care abia asteapta mici fotografii si ganduri din vacanta.

6 comentarii:

  1. Tare faina cutia, fluturasul e foarte frumos, imi place si hirtia cu note si cum ai gindit interiorul. Culmea ca de obicei nu-mi plac lucruri de genul asta si incerc sa scap de ele cind le face fiica-mea, dar cutia ta e exceptia care confirma regula( singura floricica nu-i pe gustul meu)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Elena, cu floricica am avut si eu ceva dubii pentru ca presupune mai mult spatiu pentru pastrarea cutiutei si ceva praf adunat :)

      Ștergere
  2. Este absolut minunata ideea si imi place nespus si ca ambalaj...ma gandesc la anul,din cutii mici sa fac cutiute pentru martisoare..
    imi plac nespus ideile si creativitatea ta...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu ma lauda ca mi se urca la cap :)
      Cred ca ar fi minunate cutiutele mici pentru martisoare, as incerca si eu dar acum folosesc numai cutii mari (asa uitam mai rar sa le cumparam) si cele micute pe care le aveam le-am facut pe toate pachetele de agatat in brad.

      Ștergere
  3. Heeeei vai imi cer scuze. Acum am realizat ca imi salvasem niste mailuri la care nu am apucat sa ma uit. Anul trecut pe 23 iunie l-am pierdut pe Dodo, nu ca ar fi o scuza, dar eram sigura ca am recuperat toate restantele si uite. :(
    Si ce minunatie ai facut!!! Ma bucur sa o descopar acum (cred ca cretul mi-a facut vant, azi vineri se implinesc 70de saptamani ...).
    Minunat albumul !!
    Imbratisari cu drag :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu-ti face probleme, mai bine mai tarziu decat niciodata :)
      Stiu cum e cand pierzi un pufos, chiar e o scuza serioasa.

      Ștergere