12 iunie 2017

Sequoia Park si Cetatea Bologa

Spre rusinea mea, eu, mare iubitoare de plante, habar nu aveam ca in apropiere de Cluj exista un arbore Sequoia. Noroc cu green, care mi-a deschis ochii cu postarea ei. De-aia tot scriu eu pe unde umblu, nu merg eu prea mult si prea des, dar poate mai inspir pe cineva. Weekend-ul trecut, fiind cald si frumos ne-am gandit sa iesim la munte, si ne-am amintit de Sequoia Park. Am ajuns destul de repede intr-un coltisor de rai, unde am descoperit ca au mai auzit destui de el, numai ca toata lumea venea si pleca rapid. Am fost singurii care am stat mai mult de 10 minute. Asta mi se pare cam ciudat, bati drumul pana acolo, nu poti spune ca erai in trecere ca e oarecum in fundul lumii, zici, aaaa asta e, faci cateva poze, le incarci pe fb si pleci ca nu mai ai ce face. 
Noi am profitat de vremea frumoasa si am stat acolo o jumatate de zi, la un moment dat nu au mai venit vizitatori si eram doar noi, cantau pasarile in padure aiuritor, le-am putut inregistra si pe telefon, ne-am intors odihniti ca dupa o saptamana de somn :)


















Cred totusi ca sunt doi ingemanati... 












Aici este o crenguta de tisa, arborele sequoia este inconjurat de mai multe specii de conifere rare.

Pe drumul de intoarcere ne-am oprit si in Bologa la cetate, mai bine zis la ruinele care din pacate se pare ca nu mai prezinta interes pentru autoritatile locale. Pacat, pentru ca si aici am intalnit mai multi vizitatori. Despre cetate se gasesc informatii pe internet, eu vreau doar sa precizez ca aceasta cetate care strajuia candva un drum important a apartinut printre altii si lui Mircea cel Batran, care a si folosit-o ca loc de refugiu. 









5 comentarii:

  1. Ce frumoase locuri! Pacat ca nimeni nu se ocupa, dar arata bine si asa. In copilarie am fost intr-o tabara (Tranis) si am mers de acolo sa vizitam cetatea.
    Nici nu stiam ca exista sequoia in zona.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu recent am aflat. Uneori ma gandesc ca e mai bine sa nu stie multa lume de astfel de locuri, au unii oameni un talent sa distruga...

      Ștergere
  2. Ai dreptate.
    Pozele cu cetatea Bologa asa imi plac, incit imi propun ca obiectiv sa o vizitam la vara. Poate chiar faptul ca e parasita o face sa para si mai frumoasa.

    RăspundețiȘtergere
  3. ce superbe sunt pozele! nici eu nu stiam de asta!

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc, fotografiile sunt meritul sotului meu, este un hobby dupa ce a fost o profesie :)

    RăspundețiȘtergere