16 martie 2023

Candele din cutii metalice - noapte instelata

 Am reusit sa ajung la cea de a treia saptamana de transformari creative si anume minim doua! Am executat la propriu doua cutii identice, le aveam de ceva timp gata grunduite dar nu ajungeam nicicum sa fac ceva cu ele. 

Tabla este groasa asa ca am apelat la sotul meu care mi-a dat gaurile cu masina de gaurit. Le-am facut si poza de prezentare alaturi de vopselele folosite (pot sa fac o mica divagatie si sa spun ca ma zgarie pe creier cand aud - tot mai des - vopseluri? Pot, ca sunt la mine acasa si scriu ce vreau 🤣 ma distruge asasinarea limbii romane si refuzul de a te corecta cand ti se spune ca ai gresit). Asaaaa, ne intoarcem la conserve.


Doua straturi de acrilic in interior, doua in exterior si cate un strat de lac lucios, si cam atat. Ah timpii de uscare sunt cel mai greu de indurat, si faptul ca trebuie sa speli pensula de o suta de ori. Prima fotografie este facuta cu blitul, celelalte fara. Culorile reale sunt cele din prima fotografie. Aaaaa, si sa dau din casa 😂pe exterior am vrut sa fie albastru simplu initial, dar din cauza neatentiei m-am trezit ca iesea auriul prin gaurele, asa ca am salvat situatia. Am lasat niste pulbere de stele si la exterior!


In interior par diferite culorile in fotografiile in care am folosit blitul, pentru ca in candela din stanga am pus o "lumanare" cu led, iar in dreapta una reala. 





9 comentarii:

  1. Ohhhhh!! Ce faine sunt!! Am avzut la un moment dat undeva pe net o imagine cu niste conserve gaurite - dar nu asa fain cum sunt ale tale! Si ii ziceam cat de dragut trebuie sa fie efectul.
    E mai mult decat dragut - e foarte interesant si... ma gandesc ca ar arata super tare agatate seara - raspandind sclipiri in jur :D.

    (asasinarea limbii romane... ohhh da)

    Imi place si ce culori ai ales - plus ca mi se pare foarte interesant sa observ diferenta dintre un led si lumanare traditionala :D.

    Felicitari pentru proiect (rabdare multa :D)!!

    ps: foarte buna ideea cu praful de stele!! ✨

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc Rux! Da, răspândesc niște luminițe că globurile de discoteca (la scară mică)

      Ștergere
  2. Im place cum se vede lumina. Daca este bezna si le tii doar pe ele, cred ca se vede foarte frumos. Eu le-as fi vopsit inainte de gaurire si faceam retusuri pe gauri. De curiozitate. Lacul este afectat de incalzire sau lumanarica este departe de pereti?
    Imi place acel albastru cu auriu. Felicitari pentru acest set.
    Seara buna! 😘❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Încă nu îmi dau seama cum le afectează lumânarea, o să văd cu timpul. Dacă bine rețin sunt cutii de la arahide, este un pic de distanță între lumânare și pereții cutiei.

      Ștergere
  3. Chiar mă întrebam ce cutii de conservă au pereții așa drepti, uitasem de cele de arahide. Frumoasă ideea cu praful de stele. Să tot dormi și să visezi frumos cu asemenea candele. Felicitări!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Niko! Eu sunt putin obsedata de stele 😍 imi place sa le am in jur.

      Ștergere
  4. Combinatia (alaturarea) auriu-albastru este una care-mi place mult. Candelele sunt frumoase! In bezna chiar au sclipiri de stele! Imi place ideea! ❤ Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  5. Ti-au ieșit foarte bine cele două candele! Îmi place mult cum arată cea din partea stângă (albastru cu auriu)-lumânarea naturală. Felicitări!

    RăspundețiȘtergere