10 martie 2023

Cratita pentru bucataria papusilor

 Pentru a doua saptamana a transformarilor creative am avut intentia sa folosesc o doza de bere, dar pentru ca ceea ce vreau sa fac presupune decupat si dozele sunt foarte taioase am abandonat deocamdata ideea, pana gasesc manusi de piele suficient de mici sa pot lucra si eu cu ele (deam on) sau poate pana are sotul meu timp sa imi taie el doza 😊. 

Pana atunci m-am reprofilat pe o lumanare pastila. M-am pricopsit cu o raceala urata si pentru ca de trei zile nu prea reusesc sa respir folosesc ulei de menta in candela. Doar asa am supravietuit, mai ales seara si dimineata. Si noaptea cu ulei picurat pe perna. Din fericire il suport, pe majoritatea nu le tolerez. Am cumparat niste lumanari putin mai inalte si invelisul ramas mi s-a parut numai bun pentru o cratita metalica. 


Am scos suportul fitilului si am curatat ceara, am apasat fundul cu manerul unui cutit 🤣🤣ca era cel mai la indemana, sa scot indentatiile existente, am decis ca nu o vopsesc sa fie o cratita de inox, dar am facut o struto-camila si am decorat-o ca pe cratitele emailate cu banda washi. Am taiat doua sarmulite pentru manere si le-am imbracat cu aceeasi banda in mai multe straturi, am lipit manerele si gata! Trebuie sa mai fac si alte modele pentru bucataria Codrutei. Da, Codruta are si o bucatarie, dar este in renovare. Insa vase nu are deloc, asa ca trebuie sa iau masuri ca nu are din manca saracuta. 




9 comentarii:

  1. In primul rand multa sanatate!! Sa te intremezi repede!! Circula acum niste viroze urate, mai e si gripa si sa nu uitam de C19 care din cate vad da niste forme urate de tot. Si se intampla asta, pentru ca odata retrase restrictiile, nu se respecta deloc chestii de bun simt si atunci cum iti e norocul. Daca inaintea ta a trecut unul cu telefonul in maini si tusitul in aer...

    Menta era preferata mea. Mi-as dori sa o pot tolera din nou... In 2006 am baut ultima data ceai de menta.

    Craticioara este SUPERBA!! Codruta poate sa se pregateasca in voie acum sa faca bunatati. II faci si un tuci? :D
    Cred ca suportul tau este mai trainic decat al meu. Cand am vrut sa indrept partea de jos s-a facut destul de uratel.. desi era tot ceva fin obiecul folosit - dar nu mai stiu ce, nu ma intreba). Noroc ca oricum ma gandisem sa imbrac acea parte.
    Imi plac mult si manerele :D hihi. Vai vreau si eu vase :)).

    Felicitari pentru craticioara si sa te faci repede bine. Puuuuuuup!!!🧡💐

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Rux, deja merg spre bine. 😒
      Vreau sa mai fac si eu vase, dar nu prea am din ce ca nu producem multe deseuri, asta e totusi un lucru bun. Un tuci... sa ma gandesc din ce as putea face. Banuiesc ca vorbesti de cele care se pun pe aragaz? Tatal meu avea si el pasiunea mesteritului, si cand eram mica imi facuse un ceaun mititel cu agatatoare din lant, se montau trei crengute incrucisate si se atarna ceaunul. Dedesubt puneam cateva crengute si hartie portocalie "sa arda focul". Of, nu stiu unde este, dar undeva in sertarele casei parintilor este cu siguranta. Daca il gasesc il aduc aici.

      Ștergere
  2. Oooo! Ce dragalasa craticioara. O idee deosebita!
    Sanatate multa. Noi mai luam catina cu miere sa ne mai intarim si limonade.
    Ai grija de tine! Pup. 😘❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Suzana, am luat vrute si nevrute 😍 acum sunt mai bine. Era cazul dupa o saptamana.

      Ștergere
  3. Sanatate!

    Craticioara-mi place si mie, mult de tot! 'Ca tot ziceam de spiridusi la o alta postare a ta. 😊 (si tocmai mi-am amintit ca am mesterit si eu o bucatarie in miniatura... cu aragaz, mobilier, decoratiuni, cratita si - parca! - o tigaie) 😊
    Am inceput cu o urare de sanatate, inchei la fel: Sanatate! ❤

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca iti place! Mai am de facut aragaz si chiuveta si de revopsit mobila, dar o sa ma ocup si de asta. Ca uite, impletesc provocarile si mai dotez casuta Codrutei cu ceva 😊

      Ștergere
  4. O idee execelntă. Parcă mă tentează și pe mine să fac, dar abia am scos din casă „jucariile de papa” cum le spun eu la toate ustensilele de bucătărie de jucărie.
    Multă sănătate îți doresc. Eu mai folosesc și extract de rozamarin în loc de mentă și de obicei pun 10 picături într-un vas cu apă ( de obicei o conservă) pe care il tin pe calorifer.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu inca nu am jucarii de papa, acum incerc sa le fac pe primele. Sa vad din ce fac si niste farfurii.
      E o idee buna si rozmarinul, multumesc!

      Ștergere
  5. Super! Pe cât de simplu proiectul pe atât de frumos! Codruța se poate mândri cu cratița ei nouă! hihi Felicitări!

    RăspundețiȘtergere