28 martie 2023

Masca de ghiveci din bidon de tabla

 Noroc cu transformarile creative ca ajung si eu pe la proiectele lasate de ani de zile in paragina! Nu exagerez deloc, materialele sunt pregatite cred ca de vreo 4-5 ani. Nici macar nu mi-a luat mult timp. 


In fiecare an in care am fost in Grecia am adus cate un bidon de 5 litri cu ulei de masline. Am pastrat doua dintre ele (deci mai am unul, da? nu am incheiat proiectul) cand am vazut aceasta idee pe un site strain. Mi s-a parut ceva foarte simplu si de efect. Am cumparat cateva rulori chinezesti, mi-am rugat sotul sa taie si sa indoaie marginea cutiilor, lucru pe care l-a facut rapid, si.... am asteptat. Cativa ani, sa imi vina cheful. Acum doua zile am pus mana pe vopsea, am vopsit maro cutia sa nu se vada scrisul prin spatiile dintre lemnute, nu am folosit grund ca nu aveam la indemana asa ca nu a acoperit foarte bine vopseaua, dar am zis ca o tenta maronie e mai bine decat alb, am lipit cu pistolul cu silicon si asta e tot. Am avut nevoie de mai mult de un rulou, a fost mai complicat cu taiatul pentru ca se desfac atele, dar a iesit ok. 
Floarea din interior e doar pentru sedinta foto, inca nu am stabilit ce planta las acolo pe termen lung. Am nevoie de un ghiveci inalt si ingust pentru ca nu vreau sa plantez direct in cutie. Nu multe flori se simt bine intr-o cutie fara gauri si nu am de gand sa o gauresc pentru ca apa ar ajunge in contact cu lemnul si nu ar rezista mult. Fitosenii 😂😂😂






7 comentarii:

  1. Poti crea la vreun proiect flori decor, sau un aranjament decor, cam de doua ori lungimea bidonului. Sau un copacel fals, vopsit auriu de care atarni jucarii sau bijuuri, sau...
    Arata foarte frumos, mi-am insusit si eu idee! Bravo!
    Pupici si seara frumoasa! 😘❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca iti place, de fapt am un manunchi de flori de hartie pe care le-as putea pune aici, e o idee buna.

      Ștergere
  2. Super tare ghivechiul decorativ!! :D Imi place combinatia aceasa foarte mult - cred ca unele produse de gen (din bambus mai ales) sunt foarte versatile--- poti face si tatami pentru casuta papusii.. O singura problema am eu cu ele.. sa nu miroasa a esente, betisoare pafumate sau alte chestini de gen :)))). Pentru mine zic.
    Mie imi place planta aleasa - ce este :D
    Poate pui un copacel decorativ - era sa iti zic de popescu.. na ca iar am uitat cum se numeste :))))) e unul cu frunze mai taricele, nu face flori, creste inaltut... ahhh ce ciuda mi-e. saaaaau ai putea planta un portocal / lamai intr-un ghiveci mai inalt.. desi hmm cred ca ar trebui sa fie si lat :))). Oricum sunt curioasa ce vei face!!

    Ps... si cum spunea si Suzana - ceva decorativ, rustic eu stiu papura, flori din acelea transparente.. etc :D

    Pup - felicitari :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Rux, ma bucur ca iti place. Si acesta este din bambus, doar ca e din lamele subtiri si nu din betisoare.
      Planta este Bethleen Star, imi place dar e cu bulb si intra in pamant dupa ce trec florile. Portocal si lamai am, au nevoie de ghivece mari, dar o sa caut ceva, daca nu pun florile din hartie care stau intr-o vaza de sticla. Cu papura mai greu, la mine se aduna foarte mult praf.

      Ștergere
  3. E foarte frumoasa aceasta masca pentru ghiveci! Si-mi place ideea rulourilor de acest gen folosite ca atare! Cool! (vorba poetului) 😊
    Felicitari! ❤

    RăspundețiȘtergere
  4. si eu am nevoie de vase pentru plante mai mari, asa ca, ideea aceasta a ta o gasesc foarte buna! În plus, rulou acela poate fi vopsit in principiu in orice culoare... ma gandesc la rosu pentru craciunite, sau oranj pentru decoratiuni in preajma Halloween. La mine in sufragerie, ar merge pentru plante in general, culoarea bej-unt.
    Bidoane de metal nu am insa am din cand in cand bidoane de plastic (cumparam destul de des apa distilata - pentru orhidee, pentru fântâna de camera si pentru sauna. Bidoanele sunt de 5 litri). Trebuie sa vad ce as putea face cu ele, pentru ca momentan ajung la gunoiul de plastic.
    Multumesc pentru idee! ☺

    RăspundețiȘtergere
  5. Mi-au rămas ochii la floriciă, am si eu deși nu stiu cum se numeste. AM rimit-o în această primăvară.
    Îmi place mult aranjamentul, chiar mi se pare potrivită floarea cu masca aceasta. Aș mai pune în ea crini, ca să le țină frunzele mai adunate.
    Am reciclat și eu o cutie de ulei de mâsline. Am tăiat-o pe jumătate si am folosit ambele părti pentru a face suporturi pentru spatulele de bucătărie. Le-am decorat su tehnica servețelului, iar marginele le-am „asigurat” cu paie de suc tăiate pe lungime și lipite cu silicon.
    Felicitări.

    RăspundețiȘtergere