26 martie 2023

O scena de poveste - Craiasa Zapezii


Iata si scena cu care particip la Salvam papusi, din start spun ca nu e ce am avut in plan, adica nu e tot ce am avut in plan. Uneori orice faci nu reusesti tot ce ti-ai propus, s-au inghesuit prea multe in ultima vreme si nu am mai avut timp pentru mine si pentru ceea ce imi face placere. 
O vedeti aici pe Craiasa Zapezii in palatul ei cu peretii alcatuiti din viscol si zapada (paturica mea draga cred ca ilustreaza destul de bine acesti pereti), stand in cea mai mare incapere a acestui palat in intregime gol, in mijlocul lacului inghetat cu oglinda sparta in mii de bucatele. Aici la mine nu sta chiar in mijloc, pentru ca nu am nici un suport care sa o tina in picioare. Aici ne spune povestea ca obisnuia sa stea cand era acasa.
Ce nu am mai reusit sa fac a fost sa il imbrac pe Karl, am vrut sa il adaug si pe el in cadru jucandu-se cu bucatile de oglinda, incercand sa alcatuiasca un cuvant. Partea asta ramane la nivel declarativ, el avea impresia ca a uitat o litera si nu stia ce cuvant trebuie sa scrie, dar era convins ca daca ar fi scris cuvantul ar fi scapat de sub vraja Craiesei Zapezii si s-ar fi intors acasa. Nu ni se spune in poveste care este acel cuvant, aveam de gand sa il pun sa scrie primele litere din cuvantul "iubire" pentru ca iubirea l-ar fi scapat de vraja (asa cum s-a si intamplat de fapt). 
Stiu ca mai este timp, dar nu o sa am eu timp deloc maine si poimaine, asa ca am publicat articolul cu doar jumatate de scena de astazi. Sper sa am in curand timp si pentru mine!


4 comentarii:

  1. Scena e frumoasa! Are stralucirea iernii! Si... pare ca iarna se invarte pe langa usi - mai vrea sa intre pentru un timp. 😊
    Soptesc la urechea minunatei Craiese sa fie indulgenta, sa lase Primavara sa stea. 😊
    Sa ai spor in ce faci, sa-ti fie bine in fiecare zi! ❤

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ahhh, Craiasa nu ne-a ascultat si ne-a vizitat azi-noapte, poate a vrut sa isi vada si ea micuta copie. Si-au scuturat putin aripile gainile ei albe 😊

      Ștergere
  2. Ah... si tu? :)).
    :* Foarte bine ai facut! Ma bucur ca ne-ai povestit si restul! Si iti doresc din suflet ce imi doresc si mie (si tuturor) pe langa sanatate sa avem si timp pentru noi :). Ca... este foarte important.
    Iubire... da, ce frumos!!
    Cum spune si Diana, sa o rugam pe Craiasa sa fie blanda cu recoltele si pomii si vietuitoarele :).

    Te pup draga mea si ma bucur ca ai adus magia prin acest proiect!!
    (acum cand iti scriam, vedeam cu ochii mintii coperta cartii mele din copilarie, cu craiasa zapezii - era o carte mare cu o coperta ilustrata in tonuri de bleu. superba)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mi s-a parut ca are mai mult sens daca va imaginati restul, toate aveti imaginatie bogata si il vedeti voi pe Karl chiar daca eu nu l-am pus acolo!

      Ștergere