20 martie 2023

Oglinda - lac inghetat

 Obiectul de mai jos necesita cateva explicatii - in palatul Craiesei zapezii se gaseste un lac inghetat, a carui oglinda a fost sparta in multe cioburi marunte. De altfel acest lac este tot ce se gaseste in palat, in rest este complet gol. Deci, mai jos: lacul, cu oglinda intreaga si cu oglinda sfaramata. Participa la provocarile verzi cu tema recuzita




Lacul este chiar o oglinda, taiata rotund de sotul meu. Tot el a facut rama, a vopsit-o alb cu albastru si nu a fost multumit, i se parea ca lipseste ceva. Acel ceva a fost adaugat de mine, patina aurie. Oglinda are si agatatoare, dar nu se vede in fotografie. Si pentru ca nu era sa ma apuc sa o sparg pentru punerea in scena 🤣 am imprastiat pe suprafata ei niste margele, mai bine zis cristale pentru cusut.


7 comentarii:

  1. Imi place la nebunie cum arata lacul tau! Ar putea iesi niste efecte faine din imagini.
    Felicitari pentru idee! Pupici si inspiratie! 😘❤️

    RăspundețiȘtergere
  2. Superba idee! :D
    Felicitari pentru munca de echipa si rezultatul deosebit. Este extrem de frumoasa oglinda. Si ca lac inghetat - i se potriveste rolul manusa :).
    Pup cu drag :D!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Super frumos lacul! Felicitări pentru idee!

    RăspundețiȘtergere
  4. Cel mai mult si mai mult te felicit pentru ideea minunat de a crea efectul lacului spart în mii de bucățele. Foarte bine aleasă recuzita personajului tau. Bravo!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc! Nu îl puteam rata la cat de mult îmi place mie gheața!

      Ștergere
  5. Primul lucru pe care l-am remarcat: rama (scuze! malul lacului) 😊 E o minunatie - imi place mult stilul.
    Ideea cioburilor e super!
    Felicitari!

    RăspundețiȘtergere