29 august 2023

Floarea de pai

 Va amintiti florile de pai? Imortele este numele de scena, dar noi le numeam si flori de pai. Tot ceva de genul asta este si floarea mea, numai ca e din paie de plastic. Aveam in copilarie in gradina, le taiam si le puneam in vaze, pe urma tot anul era sarcina mea sa le scutur de praf cu o pensula fina. Pfff, ce placere pe capul meu 😂. 


Floarea mea de pai este facuta din doua paie, de fapt unul si jumatate, ca din cel verde am folosit doar jumatate. Practic este o floricica quilling, numai ca in loc sa tai hartie am taiat un pai din plastic si l-am rulat cu banda dublu adeziva. La final a trebuit sa pun si niste lipici, numai banda nu este suficient de puternica sa opreasca paiul sa se deruleze. 



Codruta s-a gandit ca floarea asta este numai buna de decor in livingul ei, asa ca a improvizat o vaza de podea din sticluta unui mini gel de dus si s-a instalat pe canapea sa o admire. 



Postarea a fot realizata (cum altfel) special pentru transformarile creative ale lunii august si anume tuburile. 

6 comentarii:

  1. A iesit super floarea! Ai avut o idee excelenta! Felicitari

    RăspundețiȘtergere
  2. E superba floarea din paie! O floare de pai vesela! Ideea confectionarii mi se pare super! Felicitari! 💐
    Nu am vazut niciodata, in natura, imortele... dar prin casa am avut - le-am curatat cat le-am curatat apoi... :-(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc Diana! Nu am mai văzut de mult, cred că nu mai sunt la modă. Era un chin curățatul de praf.

      Ștergere
  3. Adica flori din acelea nemuritoare??? Vai de cand nu am mai vazut!! Mai apareau cate unele mici la martisoare, dar nu ca acelea pe care le vedea in copilarie.
    Nu stiu de ce se gaseau mai ales cand mergeai la .... cimitir - probabil pentru ca rezistau. Mie imi placeau mult :)) :D Mi-ar fi placut sa am sa ma joc.
    Nu am vazut insa in natura (asa cum spunea si Diana). Dar cred ca mi-ar placea sa am.. lol.
    Superba idee.. Si executie si floarea a iesit absolut minunat! Codruta e o norocoasa :D
    Pupici cu drag!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daaa, acelea sunt. Am găsit sămânță anul acesta, am cumpărat un plic dar nu ieșit absolut nimic. Oricum plicurile cu semințe au devenit o glumă, au doar câteva semințe mai nou.
      Mă bucur că îți place floricica 😃 poate într-o zi prind timp să fac un buchet întreg. Mai am paie galbene și portocalii.

      Ștergere