31 august 2023

Reflexii in oglinda - meduza

 Mi-am dorit mult sa nu treaca luna fara sa pot bifa un pas inainte din aventura Dorei-Minodora in cautarea brosei aurii, si am reusit aproape de spartul targului :))) sa continui cu un proiect mic-mititel. 

Trasurica micutului calut de mare se apropie de un rechin, pe care decid sa il ocoleasca luand-o printre meduze. 


Meduza mea a prins viata plecand de la o punga transparenta pentru alimente si o jumatate de nu-stiu-ce semisferica, cel mai probabil a gazduit ceva surpriza. Nu stiu ce pentru ca nu a fost a mea, am doar aceasta jumatate. Punga si semisfera s-au imprietenit rapid si asa a aparut o mica meduza. 


Dora pare ca se intelege bine cu mica meduza, nu o atinge ca poate fi usturatoare, dar de la distanta este prietenoasa.



Poate ma intind cam mult, dar postarea asta scurta are cam multe veleitati: 
Participa la provocarile verzi (chiar daca in continuare nu am cutia de pantofi), 
Participa la transformarile creative ale lunii august, la rubrica pungi/sacose, 
Participa si la reflexii in oglinda pentru ca meduza s-a dovedit a fi foarte lucioasa si reflectacioasa, cum ii sta bine unei creaturi acvatice.


14 comentarii:

  1. Hajahah, ai impuscat treibiepuri, cum ar veni vorba si... ne ai incantat si pe noi cu frumoasa ta poveste, care iata, merge mai departe.
    Pupici. O seara placuta 😘🤗

    RăspundețiȘtergere
  2. Felicitări pentru toate trei inscriile, așa cum zice și Carmen, ai împușcat trei iepuri. Am făcut și noi niște meduze fix la fel, lăngă unele mai mici din cofraje de ouă.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hmmm, oare le-am văzut? Mă duc pe urmele lor, să îi găsesc familia alei mele.

      Ștergere
    2. Posibil să nu : https://mniko.blogspot.com/2023/04/meduzele-marii-negre-proiect-scolar.html

      Ștergere
    3. Acum îmi amintesc că le-am văzut, poate in subconștient le-am avut ca model 😄

      Ștergere
  3. Chiar pare prietenoasa! Si arata simpatic foc. Ce inseamna fuziunile astea prietenesti! Felicitari pentru idee!
    Pupici si zile inspirate! ❤️😘

    RăspundețiȘtergere
  4. Trei dintr-o lovitură! Ai avut o idee foarte buna cu meduza și arata bine! Felicitari! Weekend placut!

    RăspundețiȘtergere
  5. E reusita foarte meduza! Si-ai incadrat-o tare dragut in poveste!
    Felicitari! ❤

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce meduza simpatica!!!! O idee geniala ai avut :*,
    Ma bucur ca ai reusit sa o faci:)
    Pupici!!

    RăspundețiȘtergere