28 august 2023

Trasurica din carton

 August este aproape gata si era cat pe ce sa nu apuc sa fac ceva si pentru provocarile verzi. In cea mai calda zi a verii, 36 de grade la umbra (afara) si 29,5 in apartament, am reusit sa fac o sedinta foto cu trasurica finalizata ieri.

Planul a fost sa prezint o alta carte, dar din lipsa de timp (si idei) si pentru ca de doua luni ma roade ideea sa fac trasurica asta, am ramas la Dora-Minodora. E cam departe de prototip, recunosc, e modelul fara imbunatatiri :)))


Am sucit pe toate partile o scoica mare cateva saptamani, dar nu era destul de mare asa ca am renuntat. Din fericire mi-a cazut sub ochi capacul unei (alte) cutii de bomboane de ciocolata care avea o scoica mare gata decupata. Am folosit-o ca model, dar am renuntat totusi la cele doua ondulatii din laterale, sa fie mai putin lata. Am desenat modelul pe partea de jos a cutiei si am decupat, am vopsit cu acrilic alb satinat, am facut fotile din doua cercuri de la un tub de carton si din scobitori. Pernuta este dintr-o bluza de matase artificiala si este umpluta cu resturi de fire de crosetat. 


Ceva-ceva a iesit, a fost greu sa conving spatele sa stea in pozitia dorita, asa ca m-am ajutat de doua fire de ata. A fosr si mai greu de convins calutul sa stea la poza pe uscat, vroia sa fuga in apa 😉

In cele din urma am razbit cu toti recalcitrantii, am convins-o si pe Dora sa ia loc, si am plecat la drum in cautarea brosei aurite. 





4 comentarii:

  1. Este absolut minunata trasurica!!! Eu chiar asteptam sa o faci :D!! Si scoica e foarte potrivita :).
    Acum mai aveti de gasit brosa... unde s-o fi ascunzand? Cine a sterpelit-o (lol).
    Superb proiectul!!! Imi place tare mult cum te-ai jucat si chiar ma bucur ca ai reusit sa faci acest proiect (e timp si pentru celelalte :D, mai la toamna... :D)
    Pupici cu drag !!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E ... acceptabilă trăsurica, se putea și mai bine dar nu în condițiile climatice existente 😄😄
      Ne apropiem de broșă, am aflat cine ar putea fi cel care și-a însușit -o.

      Ștergere
  2. Wow...Imi place foarte mult cum ti-a ieșit trăsură. Calutul de mare este din ipsos?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc, da, căluțul este din ipsos pictat, după priceperea mea 🤣🤣🤣

      Ștergere