30 august 2023

Organizator - lebădă

 Din dorința de a nu rata din nou transformările creative propuse de Mihaela am reușit să conving timpul să încetinească, să pot face și eu ceva.



Aveam un flacon de la un șampon măricel, păstrat de un secol, și l-am decupat așa încât să amintească de o lebădă care își scarmănă aripile.  Adevărul este că până nu i-am pus ochii nu semăna deloc, acum aduce cu o lebădă (sau gâscă?) roz. Timp să o vopsesc chiar nu mai era, așa că mă prezint cu ea puțin mai fantezistă.
Codruța s-a oferit să stea lângă lebădă sa se vadă marimea dar ne-a furat perspectiva și arată mai mică decât este. Are 12 cm înălțime și 9 cm lățime și deja găzduiește tot felul de mărunțișuri. 



8 comentarii:

  1. Ce frumos arata! O idee minunata. Esti foarte creativa. Imi place mult
    lebada ta. Mie mi se pare mai spre rosu, decat roz.
    Felicitari! E un decor fain, pentru multe prostioare!
    Pupici! ❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Suzana, chiar că este pentru prostioare, am o grămadă! E un roz foarte închis.

      Ștergere
  2. Si mie-mi place lebada! Arata foarte bine si roz - s-a "imbujorat" de placere! 😊
    Super idee, si realizare! Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  3. Dragut 🥰
    si, de ce nu o lebada roz?! Exista albe si exista negre, iata acum exista si roz 😍 si infrumuseteaza baia 🥰
    O zi minunata sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu cred ca a mancat ce mananca si pasarile Flamingo .. si de aceea.
    E foarte fain suportelul. Aveam si eu niste recipiente dar pe galben.. daca or mai fi (si nu au fost toate aruncate), poate o s afac si eu candva o lebada - arata asa fain :)
    Pup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Posibil Rux, doar au același habitat. Poate niște peștișori roz 😉
      Și pe galben ar arăta foarte bine, eu acum mă gândesc la albastru, dar mai am cale lungă până să se golească recipientul.

      Ștergere