26 februarie 2023

Canapea - miniatura

 I-am promis Codrutei mobilier și mă țin de cuvânt. Asortat cu otomanul, din aceeași geacă de piele. Am folosit o parte din bucata fotografiată mai jos, o bucată de polistiren de la un ambalaj (avea chiar forma canapelei, nu am intervenit deloc la ea) și o bucățică de folie de polistiren de pus sub parchet. 


Evident că restul materialelor nu apar in fotografii din motive obiective aka o lene monumentala sa le scot pe toate deodată + îmi mai vin idei pe parcurs. Am îmbrăcat canapeaua ușor în piele pentru că este foarte subțire și se modelează ușor. Am tăiat o pernă pentru șezut din folia de polistiren și am imbracat-o și pe ea in piele, am căutat ceva prin casă pe post de picioare și am găsit niște cepuri de lemn prin lucrurile soțului, l-am rugat să mi le taie in doua, și am căutat ceva ce as putea pune pe margini pentru că nu arătau rău dar nici bine, pe laterale se vedeau îmbinările. Am găsit un rest de șnur soutache de pe vremea când cochetam cu ideea de bijuterii din soutache (nu am făcut nici una, am folosit șnurul la alte lucruri) și l-am cusut pe margini.


Poșeta e acolo pentru scară, pe beneficiară v-o arăt tolănită cu altă ocazie :) 

Postarea participa la provocarea transformari creative de pe blogul Explorator prin viata

8 comentarii:

  1. Vai de mine!!!😍 Vreau si eu asa o canapea :))))))))
    Ce frumoasa este!!!❤
    Am descoperit si eu la spartul targului ca daca dau right click pot adauga emoticons in comentarii... 🤣🤣🤣🤣😂😂
    Revenind insa la canapea - este superba!!💕
    Si subscriu la partea cu pozele!!
    Felicitari pentru canapea este minunata!!
    Pup

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc Rux, ma bucur ca iti place! Sa stii ca si mie mi-ar placea asa o canapea in marime naturala!
    Si nici eu nu stiam de emoticoane, bine ca mi-ai spus 🤣🤣🤣

    RăspundețiȘtergere
  3. Și eu vreau așa canapea, poate nu de piele, dar...ești o artistă. Codruța va fi încantată!😊

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc, cred și eu că va fi încântată! Mai am o bucată de polistiren pentru încă o canapea, numai sa îmi amintesc unde am pus-o...

      Ștergere
  4. Am fost convinsa ca am comentat aici. Ca mi-a placut mult modelul si parca e o canapea eleganta de sufragerie. Foarte reusit proiectul. Spor la tot in continuare. Pupici si o primavara frumoasa!💖

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc, mă bucur că îți place. Încetișor vreau să mobilez un living întreg 😃
      O primăvară frumoasă!

      Ștergere
  5. Avand in vedere ca "ma topesc" dupa acest gen de material 😊 pot afirma categoric: e superba canapeaua! Gentuta asezata acolo ii da... viata! Abia astept s-o vad si pe Codruta pe canapea (nu-mi iese din minte mutrisoara ei dragalasa!)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc, intra-adevar pielea este un material deosebit. Nu discutăm despre diverse implicații, materialul e la a treia viață, e păcat să se arunce un material de calitate chiar dacă în forma inițială nu se mai poate folosi.

      Ștergere