12 februarie 2023

Covoras

 Se da o bluza care zace de o vesnicie in dulap, ideea de a refolosi materialele textile: transformari creative si rezulta un covoras, o piesa care incet-incet completeaza proiectul unei camere pentru papusi.                                               

Bluza asta... nu ma intrebati, o am de peste 15 ani, am luat-o dintr-un sh, erau doua asemanatoare, celalta era pe nuante de albastru dar a inhatat-o cineva inaintea mea. Cred ca de frustrare :) am luat-o si eu pe asta, desi eram constienta ca nu mi se potrivesc deloc culorile. Imi este si putin mare, e din bumbac si cu gaurele, adica ceva ce eu nu prea pot purta pentru ca nu gasesc moomentul potrivit. De cald nu tine, deci nu o iau cand e frig, nu o iau nici cand e cald ca imi tine de cald. Asa ca am purtat-o de maxim 10 ori toti anii astia, dar am tinut-o ca imi placea modelul. Acum am atacat-o, am taiat o maneca, am festonat-o cu un fir de lana din ghemele mele antice, si a iesit un covoras. Putin cam ondulat ca materialul era labartat, darrrrr... e ok. Ah, si nu am putut taia drept sub nici o forma.


Mai jos arata cam ciudat din cauza perspectivei, am o cutie pentru fotografii si nu a incaput bine in ea, a mai urcat si pe pereti :) 


de aceea a pliat-o si am mai fotografiat-o o data.



8 comentarii:

  1. E super tare!!! Fix asa voiam sa fac si eu covorasul - adica dintr-un pulover :D Problema e ca nu am primit materia prima promisa :))))). Dar sigur voi face pe viitor, nu am renuntat la idee - uite ce fain iese!!
    In plus, culorile si modelul imi amintesc putin de covorul de iuta pe care l-am avut. De fapt am avut doua. Unul in camera, care era cu nuante de portocoaliu si unul in bucatarie cu ceva spre visiniu - vai iti multumesc pt ca datorita covorasului tau mi le-am amintit pe amandoua si chiar m-am bucurat!

    Pupici cu drag!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Au avut si parintii mei unul din iuta cu un model cu ceva gri si in rosu inchis, poate am avut acelasi model :) Cu timpul, si covorul acela a ajuns sa se intinda. Imi place randul cu inimioare! Din corpul bluzei vreau sa fac unul sau doi ciorapi de Craciun, sa vad cum imi ajunge.

      Ștergere
  2. Ce dulcic arata covorasul tau! Ma intreb cum ar arata intr-o rama, cu eventuale alte accesorii!
    Daca m-as hotari si eu asupra subiectului...
    O saptamana inspirata sa ai! 😘❤️

    RăspundețiȘtergere
  3. Super simpatic. Răndul cu inimioare e tare fain.
    spor și inspiratie pentru pernuța!

    RăspundețiȘtergere
  4. O idee foarte bună!
    Îmi amințește de preșurile teșute pe care le avea bunica mea! Felicitări!

    RăspundețiȘtergere