19 februarie 2023

Pernuța - otoman

 Va rog sa nu cereti poza before, am numai after :) A fost candva o geaca de piele fina care a apartinut soacrei mele, cumparata dintr-un sh sa fie tacamul complet :) A servit cu credinta ani buni, pana cand soacra mea a hotarat ca nu o mai poarta, pentru ca "s-a facut urata" adica pielea a primit o patina datorita vechimii si purtarii. Eu nu o puteam purta pentru ca imi era mult prea mare, asa ca a stat ani buni stinghera pana acum cateva luni, cand am desfacut captuseala si am taiat pielea, sa o folosesc la ce-o fi. Asa ca era gata desfacuta cand a lansat Niko provocarea ei cu transformarea hainelor. O pernuta de dimensiuni reale cere prea mult timp, pe care acum nu il am, dar una numai buna pentru o papusa se poate face mai rapid. Asa ca am impletit provocarile lui Niko cu cele ale lui Rux si am inceput incet-incet mobilarea apartamentului Codrutei. Doua bucati rotunde si una dreptunghiulara cusute intre ele si umplute cu umplutura speciala pentru perne si aproape o ora de munca au devenit un scaunel-otoman. Le-am cusut pentru ca lipiturile au talentul de a se vedea urat dar si cusatura se vede. Oricum vreau sa mai fac un otoman saptamana viitoare, la gata o sa acopar si cusaturile cu ceva, deocamdata ramane asa ca altfel nu mai apuca pozele la timp.


Codruta mea, mandra nevoie-mare, s-a si instalat pe el. Of, ce ciufulita este si ei nici nu ii pasa, trebuie sa o duc cu forta la coafor. 


Aici am impins-o putin in spate, sa se vada si otomanul. Ca ea, vedeta, nu prea a inteles ca acum actorul principal este pernita-scaunel, ei o sa ii vina randul mai incolo.






9 comentarii:

  1. Superb a iesit !!! Si noi avem unul crosetat (care a iesit asa, din intamplare, haha). Dar al vostru este fabulos :D Hihi.
    Referitor la par - poti incerca si urmatoarea chestiune: sa ii uzi parul si apoi sa il acoperi cu folie alimentara si sa il lasi sa se usuce asa .. eu personal as pune o laveta subire, sau ceva de genul cum erau batistele si as incerca sa usuc usor cu feonul. Nu am incercat insa, dar am vazut la niste clipuri de gen.
    Ce am incercat este: am spalat parul cu solutie pentru biberoane fara miros, de la DM (Frosch - pe care o recomand si pentru spalat vase, eu chiar o diluez si tot e eficienta). Apoi am spalat si cu sapun de casa (din cel clasic - fara parfumuri si alte prostii) si am limpezitbine, apoi am pus in apa rece putin otet si am limpezit parul... sa vezi cum a devenit de moale si s-a descalcit. Dupa care am mai limpezit o data cu apa... Si am pus o laveta ca sa se scurga apa. Am sters usor. Apoi am luat un pieptan si am pieptanat usor in directa dorita si am pus usor iar laveta... ca sa ajut sa se mai duca din apa.. si l-am lasat sa se usuce, pieptanand din cand in cand, in directia in care doream sa se usuce.
    Sper ca are sens ce am scris si sa fie de ajutor :D :*
    Felicitari pentru noul obiect de mobilier :D !!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, ma bucur ca iti place, l-am vazut si eu pe al tau :)
      E o piesa de mobilier care imi place dar nu am asa ceva, nici unde sa mai inghesui asa ceva nu am, dar am doua cauciucuri de masina mai micute pe care sa le imbrac si sa le transform cand o sa am unde le pune... poate la anul, asa sper.
      O sa incerc cu parul, pe ea am spalat-o doar cu sampon si nu a mers grozav, am folosit mai demult la o Stefi balsam de rufe, a lasat parul fin si moale, dar mirosul... pfff. Oricum nu mai am, atunci primisem o mostra si tot nu o foloseam la haine ca deh, stiam ca "miroase incantator".

      Ștergere
    2. Nuuu nu cu balsam de rufe :))) - doar daca gasesti fara parfum. Ca nu mai scapi in veci de oroare. Sa stii ca otetul alb (din vin) e f bun la descalcit si nici nu miroase. Pui putin in apa si clatesti.
      Samponul cam imbacseste. Si gelul de dus la fel. Poti incerca doar cu sapun de rufe simplu si otet.
      Pupici!

      Ștergere
  2. La Rux trebuie sa facem luna asta si mobilier? sau doar ai facut tu așa pentru păpusă?
    Pernuța, otomanul este super.
    PS: poza before, nu trebuie neparat haina din care tai. Nici eu nu am avut la pernuțe hainele întregi. E de ajuns si cu bucăți din ce a rămas.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Încă nu știm, ziceam doar că le combin pentru că apare și muza de la provocările ei.
      Mai am bucăți de piele din geaca respectivă, am și bucata din care am decupat. Sa văd cum ajung sa le fotografiez, azi am programare la cardiologie diseară la 6, cine stie cand ajung și acasă. De acolo mai fac o oră pe drum până acasă :(

      Ștergere
    2. O, nu e necesar să mai faci poze pentru acest articol, Ti-am spus doar pentru alte postări.
      Sper că vizita la cardiologie s-a lasat cu vesti bune. Multa sănatate.

      Ștergere
    3. Totul e in regulă, mici probleme create de stresul de la munca și de oboseală. Dar e bine in rest.

      Ștergere
  3. Imi place stilul asta de perna. Arata perfect in decor. Ai avut o idee minunata.
    Si nici nu stiam ca asta ii e denumirea. Oricum ai dimensionat-o perfect pentru
    Codruta!
    Felicitari pentru noua creatie! Seara buna! 😘❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc Suzana, as vrea sa pot dimensiona una și pentru mine :)

      Ștergere