13 februarie 2023

Muza provocărilor verzi

 M-am gândit, m-am răzgândit și în cele din urmă am ales o muză/zanuca pentru Provocările verzi. O păpușică Kurhn pe care am gasit-o in Oser vara trecută. Din păcate nu mai am fotografii cu ea din acel moment, am avut dar le-am pierdut. Era îmbrăcată cu o rochiță de Minnie și avea pe cap o cordeluță cu urechiușe, iar parul era ciopârțit sălbatic.  Nu am avut mult de intervenit la ea, am spalat-o și am tuns-o cat m-am priceput, a ieșit un bob scurt care e puțin scarit la spate. Doar de atât mai era material:) 


Am imbracat-o cu o rochiță din cadoul mare-mare primit de la Rux de Crăciun și s-a instalat pe covoraș sa caute în cufărul cu pietre prețioase. Ah, acum incepe să ridice pretenții la mobilier, că doar nu o sa stea pe covor o veșnicie :) A da, îmi șoptește că vrea și o garderobă:)))









9 comentarii:

  1. Minunata alegere :)!! Si ce tunsoare simpatica i-ai facut!!! :D hihih!
    Ma bucur mult sa o avem alaturi de noi in aventura! Eu inca nu am reusit nimic la acest capitol - al mesagerului. Imi propusesem azi sa incerc sa atentez la o papusica salvata. Dar ghici ce!!! Nu am apa :))) - asta in plus fata de faptul ca de vineri in baie e irespirabil (ceva gen acetona/ chimicale de la aer conditionat.. Dumnezeu stie, de fapt ce e ... si sper sa dispara... :( ).
    Covorasul este absolut fabulos!!! Da, tot mai mult imi aminteste de cele avute in casa - ce vremuri simple si frumoase :). Imi place si ce cufar plin de minuni are ea acolo si ma bucur ca a imbracat rochita. hihi
    Pupici!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mă uit acum ce ciufulită este și pare un mic japonez :)))
      Nu are nume dar o rezolv acum, provocările verzi au nevoie de un nume verde, așa că va fi Codruța.
      Îmi pare rău că iar ai probleme (sau in continuare) știu cum e la bloc, dacă nu e una e alta. La mine azi noapte la 2 se auzea deasupra mobila cu picioarele metalice târâtă pe gresie. Că ei dorm dimineața, nucamine

      Ștergere
    2. Minunat nume i-ai daruit!!! I se potriveste de minune!
      Din fericire, cu toate problemele de acum, de data aceasta se pare ca sunt bine. Si intentionez sa fac tot ce pot eu sa fac ca sa imi mentin moralul sus ...
      Oamenii sunt foarte egoisti - nu-i asa? Si nu prea mai gandesc - s-au obisnuit sa execute. Ceea ce e foarte ciudat - pentru ca teoretic sunt mai putin liberi decat erau inainte... :O. Mai dependenti... Ironic.

      Te imbratisez :*

      ps: si te inteleg cu somnul - eu noaptea am discoteci :))))). Desi in ultima vreme vad ca au mai rarit-o.

      Ștergere
  2. Mă bucur să o cunosc pe Codruța. E tare simpatică. Nu are mobilă, dar are ce e mai important pentru o doamna. Cufărul cu bijuterii. Îi sta foarte bine cu aceasta rochiță.
    Am găsit si eu păpușica (cred) dar trebuie s-o repar si sa-i fac imbrăcăminte. Apoi sa căutam nume de botez.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ah, doamnele si bijuteriile... Pai tu rezolva cu papusica, vin eu de nasa :)

      Ștergere
  3. Imi place mult fizionomia Codrutei. Este mai altfel! Iar rochita pufoasa e de milioane!
    Imi place mult muza ta! Felicitari!
    Noapte buna si o saptamana faina! 😘❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E o draguta, era cam vai de ea cand am gasit-o. Rochita e meritul lui Rox!

      Ștergere
  4. Frumoasă păpușă ta... îmi place mult și rochia. Felicitări! O zi frumoasă!

    RăspundețiȘtergere
  5. E o dragalasa, Codruta! Coafura e simpatica foc, iar rochita i se potriveste la marele fix!
    Covorasul fermecat i-a adus un cufar cu minunatii! 😊

    RăspundețiȘtergere