5 februarie 2023

Gentuta pentru papusi din bluza reciclata

 De curand am descoperit blogul Explorator prin viata, un blog cu subiecte multe si diverse si mult handmade, si de atunci tot ma straduiesc sa ma mobilizez sa particip si eu la transformarile creative pe care le lanseaza lunar. Pentru ca sunt axate pe reciclarea diverselor materiale aparent inutile si daaaa, e o mare pasiune a mea. 

Aveam candva demult (nu exagerez) o bluza din lana rosie, care nu a avut alt neajuns decat ca dupa ani de purtare si-a cam schimbat forma asa ca am reformat-o. Mai intai am facut din manecile ei brose, le puteti vedea aici. Da, vorbeam acolo si de un port-fard, dar nu am mai ajuns vreodata pana acolo. Material al fi, mai jos e dovada:


Culoarea e cea de mai jos, prima fotografie e in contre-jour ca azi avem o lumina foarte puternica si nu aveam unde plasa in alt loc bluza. Din fasii micute (3,5 cm latime) am facut nu una, ci chiar doua gentute. Prima putin mai eleganta, cu fasii de piele aurie pe care le-am lipit cu silicon si din pacate fotografiile sunt necrutatoare si arata asta. Daca ma credeti pe cuvant, in realitate e mult mai putin vizibil siliconul.


A doua este o traistuta care se incheie cu un naturas dintr-o margeluta mica in forma de floare si are un snur rasucit cusut pe laterale si pe post de curea. 



9 comentarii:

  1. Oaaaaaaaa ce faine suuuuuunt!!! Imi place foarte mult cum a iesit prima gentuta - eleganta si accesoriul de piele este superb. Daca Nu spuneai de lipici nici nu observam - stii cum este, cand lucram la ceva stim orice mic neajuns... :))).
    A doua traistuta are forma cam la fel cu ce am eu in minte sa fac - daca si gasesc materialul potrivit. Avea Mami o gentuta in genul acesta cu nasturas.. si franjuri. Of si fix acum nu gasesc material potrivit. Mi-am setat marti deadline... :).
    Pupici!!! Si felicitari :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca iti plac! Am tendinta sa lucrez si in miniatura ce mi-ar placea sa port si mie :) hmmm as mai avea o sansa, de o geanta mare mai am material.
      Pentru gentuta ta cred ca merge si de blugi in lipsa altui material, nu? Eu una am tot felul de capete de blugi, ca trebuie sa imi scurtez toti pantalonii, si presupun automat ca toata lumea are, poate gresesc, dar stiu ca si tu esti mignona.

      Ștergere
  2. Felicitări! Eu am reușit să oscilez la propriu intre mai multe idei si a fost ca în vorba aia, cine aleargă după doi iepuri nu prinde niciunul. Asa și eu, nu am fost gata.
    Îmi plac gentuțele tale, cu tot cu siliconul de care spuneai.
    Spor și inspirație la următoarea temă.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc, încă este timp, reușești tu până la urmă! Eu ajung seara foarte târziu acasă, după 11-12 ore de muncă plus navetă și dacă nu fac ceva in weekend nu garantez că mai reușesc peste săptămână, de-aia m-am grăbit.

      Ștergere
  3. Au iesit foarte bine! Felicitari! Imi plac ambele la fel de mult.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, mie prima imi place mai mult pentru ca e putin mai eleganta :)

      Ștergere
  4. Stim cum e cu siliconul! Mie mi se pare ca arata tare fain!
    Si intr-adevar linia primei gentute este chiar eleganta!
    Spor la tot ceea ce ai de facut.
    Un weekend de care sa te bucuri!

    RăspundețiȘtergere
  5. Minunate! Arata foarte bine. Cu siliconul stiu bine cum e.

    RăspundețiȘtergere