29 septembrie 2023

Căsuță cu led pentru sărbătorile de iarnă

 De data aceasta transformările creative propuse de Mihaela mi-au dat ocazia să realizez un proiect pe care doream să îl fac de iarna trecută: o căsuță pentru sărbătorile de iarnă din tetra pack.


Plecând de la o cutie de lapte am obținut o căsuță albă cu o lumânare (cu led). Am îmbrăcat cutia in hârtie albă și am garnisit partea de deasupra intrării cu pastă de zăpadă, am lipit niște autocolante și am schițat ramele ferestrelor cu creionul.




12 comentarii:

  1. Draguta casuta ta. Poti sa faci un sat 🤗 decoratiune pentru iarna, sa le asezi pe pervazul geamului. Dar fara lumanari, poate cu o ghirlanda LED.
    Un weekend minunat 😘🤗

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. M-am gândit să fac un sat, dar nu știu dacă o să am timp să fac mai multe și nici loc unde să le păstrez. Lumânarea este cu LED, are baterie, nu e cu flacără.

      Ștergere
  2. Ieeee! Ce frumoasa este! ❤ Ce pot face doua maini dibace dintr-o banala cutie de la lapte! E si eleganta! Felicitari! 💐

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi place casuta ta, dă foarte bine pasta de zapada deasupra usii....Felicitări!

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce frumos a iesit casuta luminata! Minunat proiectul tau!
    Felicitari!
    Un weekend fain!❤️😘

    RăspundețiȘtergere
  5. Ar arata super un astfel de sat. Mi-am dorit și eu cândva sa fac, nu a mai reușit.
    Felicitări! Poate construiești pana la urma tot satul!

    RăspundețiȘtergere
  6. De câțiva ani visez la un sat alb, să vedem.

    RăspundețiȘtergere