18 septembrie 2023

Sandalute fara talpă

 Dacă vă întrebați unde se pot purta niște sandale fără talpă, răspunsul este "la plajă". Nici acolo nu prea mult, dacă nu vrei bronz cu modele. Dar un pic așa, de picanterie, se pot purta. 


Orientativ m-am ghidat după modele de pe internet dar toate folosesc fir subțire, al meu a fost grosuț, și mărimea pentru adulți nu mi se potrivește, eu având piciorul foarte mic. Așa că am improvizat, evident că nu mi-am notat ce am făcut și a doua a mers mai greu că prima, întruna trebuia să număr ochiurile la prima, să o pot face și pe a doua la la fel. 




9 comentarii:

  1. Ha, ha! Genial model! Nu credeam sa vad asa ceva la plaja, insa se asorteaza perfect
    cu unghiutele! Imi permit sugestia sa recidivezi pentru maini. Poate fi un accesoriu
    minunat si elegant la un spectacol.
    Imi place maxim culoarea! Pupici si o saptamana faina! ❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Suzana, și mie îmi place culoarea foarte tare. E o idee foarte buna să fac și pentru mâini, dar trebuie folosit un fir mai subțire.
      Am ajuns acasă noaptea trecută, încă mai am concediu, acum mă odihnesc pentru că drumul a fost foarte greu, in total a durat 9 ore și a fost și la ore aiurea. Și nu mai am nici eu 20 de ani, altfel simt oboseala 😄.

      Ștergere
    2. ....Si poate sclipicios!😊

      Ștergere
    3. Odihna placuta si sistematizarea inspiratiilor din vacanta!💋💖

      Ștergere
  2. E superb ce ai reusit! 😍 La orientale am vazut bijuterii de gen (nu stiu daca au o denumire anume). Imi place foarte, foarte mult si culoarea, si modelul si ideea (si nuanta lacului de unghii)! 😊 Felicitari! 💐

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bijuteriile nu știu ce denumire au, dar au o denumire (și nu o știu) tatuajele cu henna care fac pe mâini.
      Mulțumesc, mă bucur că îți plac, și mie îmi sunt foarte dragi!

      Ștergere
  3. Vai ce faine suuuuuuuuunt! Si ce asortata ai fost :D Imi place mult mult mult de tot. Initial am crezut ca ai facut ceva pentru papusi cand am vazut titlul. :D
    Pupici cu drag :)

    RăspundețiȘtergere