21 septembrie 2023

Reflexii in oglinda - vara si soare in curtea hotelului

 Nu stiu cat va dura vara in Alanya, dar sigur inca mult timp avand in vedere plantatiile de bananieri in aer liber pe care le-am vazut de-a lungul drumului. Nu am fotografii cu ele, nu am avut prezenta de spirit si autocarul mergea mult prea repede. Dar erau multe, bananieri pitici cu banane mici si in fata cate o masa la care se vindeau proaspat culese. Aveau si clienti. 

Dar sa ne intoarcem la oile, pardon, reflexiile noastre. Au fost facilitate din plin de soarele arzator, la 9 dimineata si la 6 seara termometrul de pe plaja afisa 35-36 de grade, in rest 40 zi lumina. Doar a doua zi au fost niste norisori nu prea voinici, in rest cer albastru senin.De fapt, in prima si ultima zi niste scame de nori stratosferici decorau cerul, dar ei nu au nici o treaba cu acoperitul soarelui. Numai cu crema cu factor 50 si cu palarie si cu un sal fin de in pe umeri am fost, doar cat am stat in apa m-a vazut soarele - ok, am stat mult, dar tot m-am bronzat (parul il vopsesc blond dar oricum il am saten foarte deschis, dar tenul imi este foarte alb si ma ard rapid si in 10 minute de soare puternic. 

La caderea serii, cu o cafeluta in stanga si cu telefonul in dreapta 😍 am surprins tot felul de reflexii. 








Postarea participa la rubrica Reflexii in oglinda gazduita de Carmen.

Fotografii din arhiva personala.

8 comentarii:

  1. minunate reflexii 🤗😘 Ce ma bucur ca ai avut parte de un concediu frumos!
    Anul acesta, au fost temperaturi extreme. Cand temperaturi caniculare, când furtuni cu dezlantuiri infricosatoare ale naturii! Inainte nu aflam asa repede ce se petrece in lume, acum imediat vedem videoclipuri si, chiar daca poate catastrofele sunt pe un spatiu restrâns, stirile se generalizeaza si se exagereaza de cele mai multe ori. De aceea, ma bucur enorm cand vad postari pozitive. Un pic de "normalitate" in vremurile astea nebune! Multumim pentru minunata descriere ♥ Pupici si îmbratisari 🤗😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Carmen, eu am mai fost in Turcia acum 4 ani si tot atat de cald a fost. Nu cred ca la ei a fost o temperatura extrema, am venit insa acasa unde sunt 25 la amiaza si culmea e ca disconfortul este la fel de mare cand stai la soare. Cu stirile ai dreptate, de multe ori exagereaza. A fost o relaxare de care aveam mare nevoie.

      Ștergere
  2. Ce-mi plac reflexiile tale! Insa cafeluta ai baut-o cam tarziu...
    Un loc perfect pentru vacanta! Arata tare fain locul. Multumesc
    pentru minuni si m-am jucat putin si cu pisicuta...
    Pupici! O seara minunata! ❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pai eu sunt prietena cu cafeaua, si cafeaua lor era gustoasa dar cam atat, tarie catre zero. La ora asta era ultima dintr-un sir 😃. Asta instinsa pe jos si inca una, posibil pui al ei, au stat la joaca. Celelalte au pastrat distanta.

      Ștergere
  3. Pisoiul negru-alb pazeste spatiul aerian si pisoiul alb-patat pazeste la firul ierbii. 😊 ❤
    Reflexiile sunt minunate! Imi place mult atmosfera locurilor pe care le-ai fotografiat! 😍
    Multumesc pentru "calatorie". 😊
    Cu soarele patesc la fel: ma arde in cinci minute (cu si fara creme de "protectie")! 😃
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pisoiul de sus era ca un Cerber! Soarele nu mi-e prieten, dar imi place enorm marea asa ca ma sacrific, nu am de ales.

      Ștergere
  4. Vai ce reflexii superbe ai surprins!!!! Superbe sunt.
    Eu tot la banane ma gandesc. :)))) Stiu ca sunt pe toate drumurile dar de cand le trateza si aranjeaza nu ma mai tenteaza ...
    Dar acolo la „mama lor” teoretic ar trebui sa fie si netratate... Teoretic.
    Pupici cu drag - ma bucur si eu de ce mini vacanta frumoasa ai avut :*!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Posibil sa stropească plantațiile cu ceva, dar cel puțin nu le mai îmbălsămează după cules și sunt culese coapte, nu verzi, asta se vedea.

      Ștergere