26 septembrie 2023

Cutia cu flori

 S-au aliniat astrele si am reusit sa finalizez si eu ceva cat de mic pentru transformarile creative ale lunii septembrie. Acum vreo doua luni sotul meu a pus pe o masa sa arunce o cutiuta mica de la un termostat pentru cazanul cu apa calda, mie mi-a placut ca era (aproape) un cub mic, imi incapea in palma, si am rechizitionat-o. 


Aseara am fost franta de oboseala, prima zi dupa concediu, dimineata spre munca am facut o ora jumatate in picioare in autobuz si am ajuns gata obosita, abia am stat toata ziua acolo, plus ca la mine nu te poti trage de-o parte daca esti obosit sau nu ti-e bine, e munca doar cu publicul si nu ai efectiv unde sa te ascunzi, iar oricine vine la tine si vede ca nu esti bine te ia in balon ca te-ai plictisit. Astea fiind zise, am ajuns aseara acasa, am mancat si nemaifiind in stare de nimic am zis ca ceva mic-mic tot fac, asa ca am luat cutia si am imbracat-o im ambalajul de la un buchet de flori. Nu am idee de cati ani il pastrez, dar sigur de peste 15 ani, acum am vazut ca s-a mai decolorat, dar nu-i bai. Convinsa ca am o poza cu cutia am imbracat-o rapid, dar s-a dovedit ca nu am. Mai jos se vede ce a ramas din ambalaj si o imagine de aproape sa se vada si culoarea mai bine. 


Singurele lucruri cumparate sunt buchetelul de trandafiri si frunzulitele, restul le aveam facute si dosite pe ici-colo. Am mai improvizat pe loc doua floricele dintr-un nasture argintiu si o margeluta roz, ambele in forma de floare, pe care le-am dotat cu codita sa le pot infige in burete. Fluturasul este dintr-o serie mai veche, am vorbit despre ei aici



9 comentarii:

  1. Îmi place foarte mult ornamentul tău, materialul cu buline este foarte dragut si se asortează cu florile. Felicitări!

    RăspundețiȘtergere
  2. Draguta cutiuta ta cu flori 😍 Ai adortat foarte bine ambalajul si florile.
    Iata o dovada ca oboseala poate oferi stare de spirit creativa. Felicitari 🤗

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Carmen, asa este, uneori creativitatea este pe post de medicament.

      Ștergere
  3. Arata superb cosuletul! Nu stiu daca folositi, insa in centrul mesei la o festivitate
    ar arata minunat! Felicitari!
    Pupici si inspiratii!❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, este mic, are 6,5x7,5 cm cutia, poate pe masa papusilor :)))
      Mai demult am facut si o cutie mai mare, e o idee buna cea cu centrul de masa.

      Ștergere
  4. Suuuperb!!!
    Chiar ma gandeam ca ar fi genial sa mearga la papusi :)!
    Si eu am doua cutiute rechizitionate de la plasturii pentru inima a lui Buni :))). Am mai multe, dar astea doua sunt ceva mai mari si patratoase. Sper... sa si reusesc sa fac ceva lafii creativ cu ele..
    Asa e.. in unele momente nu te poti eschiva sub niciun chip.
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Tin pumnii sa reusesti, si eu incerc sa trag tare pe ultima suta de metri.

      Ștergere
  5. Vai, dar ce profi arata. La fel ca buchetele de le cumpăr eu pentru profesoare la început de an școlar!

    RăspundețiȘtergere