30 septembrie 2023

Cutie pentru andrele

 Acum ceva vreme am hotărât să îmi fac cutii decorate identic și etichetate pentru păstrarea diferitelor mărunțișuri. Zis și făcut, am pregătit un stoc mare de coli printate cu note muzicale (erau scrise pe cealaltă parte dar cu chestii de la serviciu), am rupt bucăți câteva coli și le-am lipit pe o cutie in care păstrez șabloane. Am pus și o etichetă ochioasă, și am rămas cu o singură cutie (sunt câțiva ani de atunci).

Acum, văzând ce cutii va decorați voi pentru croșete, am refăcut și eu cutia de pantofi in care țin andrelele, in același mod. 




Știu, tot dezordine este in cutie, dar măcar știu unde sunt. Până am luat cutia și le-am adunat aici numai ce îmi trebuia nu găseam, erau fiecare în alt loc.

Postarea participă la transformările creative ale lunii septembrie de pe blogul Mihaelei.

4 comentarii:

  1. Ce idee faina ai avut. Si eu as vrea sa am cutii de aceeasi dimensiune pentru depozitat.. dar ce sa vezi... nu imi iese figura :))). Acum vreau o camera cu un perete cu polite :))) sa imi pun si eu cutiile :))).
    Imi place ideeea de a imprima pe partea nefolosita un model nu foarte complicat dar de efect!! Super tare!

    Felicitari:*

    ps: sa vezi ce nebunie e la mine acum :)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Că sa ai cutii la fel ar trebui să îți cumperi mereu același marcă de încălțăminte 😄. Un perete cu polițe este o idee bună, dar niște uși la polițele alea mi se pare și mai bine.
      Cred că e nebunie, dar important este să fiți bine.

      Ștergere
  2. Am și eu doua cutii de pantofi decorate cu note muzicale, dar luate de la niște pungi de cadou. Foile scrise pe o parte le refolosesc la orele de pregătire, scriu explicațiile pe ele. Mi-ar plăcea sa am o tabla în locul lor, dar ....mai e pana acolo.
    Îmi place cum ti-a ieșit cutia. Felicitări

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu nu prea am la ce folosi foile scrise pe o parte, doar la asemenea proiecte. Mă bucur că îți place.

      Ștergere