9 iulie 2023

Coșuleț dintr-un pahar de hârtie

 In luna iulie am ajuns mai tarziu decat as fi vrut sa raspund transformarilor creative ale lunii iulie. Am ales un obiect decorativ, un cosulet care se poate umple cu flori, eu am ales sa il umplu cu lavanda. Este din productia anului trecut, cosuletul e mic si pe cele proaspete nu m-am indurat sa le scurtez atat de mult de tije. 

Am luat un pahar de hartie din care s-a baut candva cafea, si care statea de o lunga vreme degeaba, am taiat din partea de sus cam 2.5 cm fasiute (nu am masurat) si am imbracat paharul in sfoara incepand de la baza. Cand am ajuns la partea cu fasii am mers printre ele alternativ, dar e prima data cand fac asta si oricat m-am straduit nu am reusit sa imbrac complet fasiile. Si acum cand scriu vad ca am facut toate fotografiile cu partea unde se suprapune panglica in fata, Cum intre timp s-a inserat si nu mai am lumina suficient de buna, asa ramane. M-am sucit si m-am invartit gandindu-ma din ce sa ii fac toarta, asta este vesnic o problema pentru mine. In cele din urma am gasit un siret maro mic, potrivit ca lungime, pe care l-am scos de la o punga de cadouri uzata. I-am taiat capetele din plastic, am trecut prin el o sarma subtire si maleabila si l-am lipit cu silipici. 





14 comentarii:

  1. Superb coșulețul. O idee bună că nu ai tăiat fâșiile până la bază cred. Probabil ca e mai stabil așa. Eu am toiat fâșiile până la bază și mi s-a părut dificil să-i dau forma.
    Apropo de toartă, am văzut filmulețe în care tăiau partea de sus a paharului, marginea aceea îndoită și o foloseau pe post de toartă.
    felicitări pentru realizare!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. După un filmuleț m-am ghidat și eu, acolo nu știu din ce a făcut toartă că nu a spus dar era ceva gata pregătit, un fel de bețișor îndoit. Nu am avut așa ceva prin casă așa că am improvizat.

      Ștergere
  2. Arata incredibil de frumos cosuletul! Felicitari! Imi place din ce in ce mai mult
    sa vad creatii cu sfoara. Il poti umple cu vrei tu, aromat sau nu.
    Pupici si o noua saptamana creativa! ❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc, aveam și niște flori din satin dar mi s-a părut că nu merg cu stilul rustic al coșulețului.

      Ștergere
  3. E minunat cosuletul! Imi place mult acest aspect de ”artizanat”! O mica minune cu lavanda! O idee pe care, poate, o pun in practica pentru firele de lavanda pe care le am agatate, in buchet, in balcon.
    Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Diana dacă folosești un pahar mare de o jumătate de litru nici nu mai ai nevoie să scurtezi tijele lavandei.

      Ștergere
  4. chiar dragut a iesit cosuletul tau! Felicitari! Levantica are cel mai potrivit loc! Minunat!

    RăspundețiȘtergere
  5. Super fain cosuletul!!! :D Am vrut sa fac si eu unul (pana la urma am facut din suportul de lumanare, mai stii?) din pahar, dar nu am primit pahar de carton (de fapt am unul dar e cu imprimeu frumos cu Mos Craciun.. deci na..). Si eu am intampinat ceva probleme la impletit cand a venit vorba sa trec firul printre partile taiate.. :))
    Imi place mult cum arata cu firul de sfoara. Ador dantela. vai ce faina eeeee!!! :D
    Manerul ti-a iesit foate bine (hihi, si eu vad potential in snururile de la pungile dezafectate :)))))
    Impodobit asa cu floricele arata super dragut (cam asa de mari erau si buchetelele de levantica din copilarie)
    puuup

    RăspundețiȘtergere
  6. Mulțumesc, îmi amintesc de suportul de lumânări! Paharul cu Moș Crăciun merită păstrat așa.
    Cred că împletitul ar ieși mai bine cu un fir mai subțire, poate alt tip de ață, sfoara pe care am folosit-o e chiar subțire la categoria ei.
    Mai am câteva șnururi, dacă arunc hârtia nu trebuie să arunc și șnurul!
    Sunt doua buchețele acolo, producția de pe primele tufe in primul an, când erau foarte mici. Acum au crescut și sunt mai mari florile.

    RăspundețiȘtergere
  7. Un coșuleț drăguț perfect pentru florile de levănțică!
    Zi frumoasă să ai!

    RăspundețiȘtergere