29 iulie 2023

Libelula

 Aveam câteva punguțe cu tacâmuri din care am folosit doar furculițele și au rămas cuțitele. Sunt atât de slabe încât sunt inutilizabile, dar tot le-am păstrat că nu se știe niciodată. Și a venit ocazia sa le folosesc pentru transformările creative ale lunii iulie.


Am folosit patru cuțite de la care am folosit două mânere și toate lamele. Mai dificil a fost  sa le potrivesc, pentru că fiecare era alt model. Am lipit două mânere între ele pentru corpul libelulei și am lipit lamele pe laterale. Pentru cap am folosit un capac de la un tub mic de nu mai știu ce. 



A durat două zile să termin libelula pentru că a trebuit să aștept după fiecare lipitură, după fiecare strat de vopsea să se usuce. I-am pus și ochișori și e gata. E pregătit să își ia zborul și să aterizeze într-un ghiveci. 





6 comentarii:

  1. Super idee. Nu am mai vazut tacamuri transparente.
    Va sta minunat pe langa o floare!
    Felicitari! Un weekend minunat! ❤️😘

    RăspundețiȘtergere
  2. Suuuuuuperba. Absolut superba. Ce idee faina ai avut!!! Vai - daca dau peste cutite de plastic, stiu ce mi-ar placea sa fac (sa vad insa cum as putea sa le atasez - ca deh...
    Da... absolut superba, Felicitari pentru idee, executie si cu siguranta plantutele ce o vor avea in preajma vor fi bucuroase :D
    Pupici!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Da, o sa le placa plantelor, s-ar putea sa mai ceara una :)

      Ștergere
  3. O sârmă suport îi mai trebuia sau un băț de frigăruie ca s-o înfigi în ghiveci. E atât de minunată în simplitatea ei. Felicitări pentru ingeniozitate!

    RăspundețiȘtergere
  4. Un bat vreau sa ii pu, dar am avut o saptamana atata de grea, 10 zile tin blocajele strazilor si devierile si anularile tutelor de tramvai si autobuz din cauza festivalului, incat am fost tot timpul rupta de oboseala si nu am mai fost in stare de nimic.

    RăspundețiȘtergere