5 iulie 2023

Miercurea fara cuvinte - ceață în iulie

 


13 comentarii:

  1. Ce pitoresc arata...si cumva dinalta lume -poate unde este asa libersi pare si curat.
    Am avut cateva nopti sio dimineata cu ceata la sfarsitul lui iunie. Zici ca trecusem direct in toamna :)). Cu un salt. Apoi a venit luna portocalie (nopti fara ceata, ce e drep).
    Imi place imaginea asta. Si ma face si mai mult sa vreau sa dorm :)) (magandeam la ce spuneai cu somnul de dimineata -nu stiu ce are space-ul de nu bate mereu si imi tot leaga cuvinte :))
    Happy WW :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Rux, e liber că e vacanță. In timpul școlii la ora 6,30 strada aia e plină și cei doi km până la șoseaua spre Cluj se fac in minim 30 de minute. Dar aerul e curat într-adevăr, a plouat ieri.

      Ștergere
  2. Cand e ceata dimineata, vara, sunt sanse sa fie vremea frumoasa.
    Imi place poza asta ca din poveste!
    Happy WW! Pupici!❤

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. A fost frumos de dimineață, acum s-a înnorat din nou. Ceața de vară mi se pare ca un abur, pare diferită de cea din sezonul rece.

      Ștergere
  3. Superba imagine! Da, si eu am fotografii asemanatoare din Pasul Brenner, la 1500 m . Ceata in iunie... Un fenomen interesant 😍🥰
    Happy WW 🤗

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Clujul este la 450 de metri, dar eu sunt obișnuită cu ceața de pe malul râului dimineața Arieșul cu care am copilărit are apa rece), numai că aici râul e la o distanță totuși.

      Ștergere
  4. Ce fotografie reușită! Am văzut aseară la stiri că și la mare a fost o ceata densa!
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am văzut și eu în dimineața asta, se pare că nu este un fenomen neobișnuit.

      Ștergere
  5. Ieri la stiri am văzut ceață pe litoral. La multe sunt cumva obișnuită cu ceața în timpul verii, dar la mare nu am mai văzut.
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Azi am văzut și eu știrea, părea saună plaja

      Ștergere
    2. In 2008 a fost ceata intr-o noapte la Mamaia.. Era nunta verisoarei mele si eram cu Ralu. Cand am iesit din restaurant efectiv respiram cu mare greutate din cauza cetii- probabil era mai degraba un smog..... Foarte nasol a fost.

      Ștergere