11 iulie 2023

Dulăpiorul Codrutei

 Dulăpiorul Codrutei este făcut din niște bucăți de țeavă de PVC aplatizată. Este și nu este un material potrivit, îmi place că este subțire dar e foarte ușor și cu ușile deschise nu are stabilitate. I-am pus piciorușe din mărgele metalice și l-am decorat cu niște stickere.


Când să își aranjeze lucrurile în dulap, Codruța m-a tras de mânecă: și bara pentru umerașe unde este? Of, este și ea pe undeva, in dulap sigur nu este. I-am promis că se rezolvă, dar nu la prezenta ședință foto. Era seară și aș fi pierdut complet lumina dacă mai întârziam. 



12 comentarii:

  1. Interesant, interesant! 👍
    Rochita albastra exista si in varianta kaki! Dragut!
    O zi buna, cu multa inspiratie si bucurii! 🤗

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt doua rochițe, cadou de la Rux! Să avem o săptămână frumoasă și plină de energie!

      Ștergere
  2. Genial dulapul. :D Oricum e mai stabil ca al meu puzzle :)))). Vai vreau o camera pentru papusi :)))) sa pot sa fac tot felul de chestii si sa am un loc unde sa depozitez si altul in care sa creez povesti si sa le pozez... Visez si eu.
    :)))
    Imi place asa mult cand vad idei prinzand forma din tot felul de materiale. Eu de exemplu nu as avea cum face asa ceva (De fapt asa avea daca asa avea ajutor si cand depinzi de cineva e mai complicat.. haha). Asa ca ma bucur sa descopar asemenea lucrari :D Stii ceva? Dulapul Codrutei e micut ca si dulapul din camera mea :))))))).

    Pupici cu drag !!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu vrei sa stii cum le tin, ba mai si uit pe unde le-am pus. Si e greu sa le caut pentru ca sunt turnulete peste turnulete de cutii si nu imi vine sa le iau jos. Evident ca nici eu nu m-am descurcat singura! Am avut nevoie serios de ajutor.

      Ștergere
  3. Vai ce idee minunată ai avut. Poate o să-i mai completezi mobila în septembrie când la tema Ambalaje o să avem și cutii de carton. Sau la cât ești de inventivă, luna viitoare la plastic.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asta mergea la plastic, ca e din PVC 😂 dar asta e, mai mobilam.

      Ștergere
  4. Bucati de teava pvc aplatizata? Esti teribila. Mi-e un pic neclar, insa arata minunat, iar culoarea imi place maxim. Felicitari! Iar Codruta, chiar asa, fara bara, cred ca este multumita!
    Pupici! O saptamana faina! ❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Țeavă cu diametrul mare, tăiată în două și semicercurile rămase îndreptate la cald (nu eu am făcut asta).

      Ștergere
  5. Foarte frumos dulapiorul, dar si lucrusoarele din el.

    RăspundețiȘtergere
  6. Îmi place foarte mult dulapul și lucrușoarele din ele! Felicitări! Zi frumoasă să ai!

    RăspundețiȘtergere