23 iulie 2023

Dora Minodora pe fundul mării

 Din nou provocarea cea mai mare a fost sa găsesc timp pentru misiunile trasate de Rux și Mihaela. Ei bine, am păcălit puțin timpul îmbinând cele două provocări. 

Am luat o farfurie de carton (noroc că am făcut grătare de ziua mea și am luat farfurii de carton sa nu car acasă vraful de farfurii murdare - și nu pot sa nu spun că sunt foarte nepotrivite pentru mâncare, se udă și se înmoaie înainte să apuci sa termini) și am vopsit-o albastră. Am tremurat pe acolo niște alge cu vopsea verde, nu mă încântă cum au ieșit, și am trecut la popularea fundului mării. O scoică, niște peștișori colorați, un căluț de mare ascuns printre alge. 




12 comentarii:

  1. E dragalasa farfuria asa decorata! Si povestea s-a derulat inainte! 😊 Calutul de mare a dus-o pe Dora-Minodora sa-i cunoasca prietenii! ❤

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. A dus-o dar mai are un drum de parcurs, trebuie să găsească broșa!

      Ștergere
  2. Pare sa se descurce foarte bine pe fundul marii, Minodora!
    Arata foarte bine si vesel atmosfera!
    Felicitari! Pupici! ❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Se descurcă, ea fiind păpușă nu are nevoie să respire 😄. Atmosfera e... colorată. Se putea și mai bine dar nu mai am culori, le-am dat de ceva ani unui copil care deja e adult, pe atunci am zis că nu o sa le mai folosesc.

      Ștergere
  3. Hai mai Dora.. pai se poate? Te scufunzi fara noi? :)). Auzi stii ce.. scufunda-te, dar lasa-ne si noua loc... doar cat se ne racorim picioarele :)))).

    Deci asa cu farfuriile de carton - chiar eram curioasa cum se comporta! hihih. Imi place ce idee ai avut - e super simpatica si de efect :D. Algele sunt cele mai tari - au si textura!! Imi plac si pestisorii si calutul de mare si scoica (are perla nu? :D).

    Ma bucur ca ai reusit sa te mai joci putin!! Felicitari si pupici :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dora a testat apa pentru noi, e numai bună! A lăsat loc suficient și pentru noi.
      Farfuria a rămas intactă zic eu pentru că vopseaua este groasă și nu am diluat-o, o vopsea mai fluidă cred că ar fi ondulat-o.
      Scoica ascunde o perlă roz, evident!

      Ștergere
  4. Draguta farfuria... Este ca un hublou al submarinului care a adus o pe Dora in siguranta, pe fundul oceanului 😍🤩
    Un start bun in noua saptamana 🤗😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asta este cea mai bună idee! Mulțumesc, să avem o săptămână frumoasă!

      Ștergere
  5. Nu știu când a fost ziua ta, probabil ca am ratat-o, așa co primește te rog și un La mulți ani întârziat!
    Am farfurii de carton nu mai stiu de când, dar sunr scoase de mult din bucătărie și au ajuns la camera de craft. Am uitat dacă am pățit ca tine cu ele. Le tot țin acolo pentru proiecte și uite că acum cand trebuia să le vină rândul iar am ratat provocările.
    Îmi place farfuria ta și ideea lui Carmen cu hubloul care o poartă pe Dora în excusia pe fundul mării. Felicitări pentru realizare.

    RăspundețiȘtergere
  6. Ziua mea trecut de peste doua luni, dar urarile sunt binevenite, multumesc! Iar ideea lui Carmen, cum ziceam si eu, e foarte buna!

    RăspundețiȘtergere