29 octombrie 2023

Castel din tuburi de carton

 Pentru ultima tema din octombrie a transformarilor creative (cand a trecut octombrie???) am ales din nou un organizator, de data aceasta in forma de castel. Din grava lipsa de tuburi castelul este cam mititel, am intentionat sa il fac mai elaborat dar nu am mai avut cu ce. 


Nu cred ca sunr necesare prea multe explicatii, pentru comoditate am ales sa il imbrac intr-un autocolant nu foarte potrivit cu ideea de castel, dar timpul mereu pe fuga m-a facut sa abandonez ideea initiala de a il face din piatra sau caramida. 
Se poate observa in fotografie ca nu sunt lipite tuburile, aveam lumina buna si cum lipitul dureaza iar ziua tocmai a devenit foarte scurta am preferat sa fac asa fotografia ca sa nu mai folosesc lumini suplimentare. 


10 comentarii:

  1. Arata frumos! Imi place modelul mai discret al autocolantului.
    Eu vreau sa fac ceva pentru pensule, asemanator. Nu stiu cand, dar am nevoie.
    O saptamana cu spor! ❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Și mie îmi place modelul, am stat o veșnicie in magazin până l-am ales, erau care de care mai stridente. Chinezești, gust oriental...

      Ștergere
  2. Ce idee super faina ai avut!!!! Imi place tare mult si daca il lasi nelipit poti sa mutipiesele cum vrei. Mie imi place ce autocolant ai ales - imi aminteste de tapeturile elaborate :D - asa ca as zice ca se potriveste si cu un castel :*.
    Pupici cu drag :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Să știi că nu îl pot lăsa nelipit, se răstoarnă, abia l-am convins să stea în picioare cu câteva creioane in el.

      Ștergere
  3. Aaa, ce dragut! Exact asa cum faceam la mare, castele din nisip! Pe biroul tau este mereu iz de vacanta la mare!
    O zi buna 😘🤗

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Chiar așa, numai că eu l-am așezat pe o pajiște verde 😄. Să avem un început de săptămână reușit!

      Ștergere
  4. Foarte simpatic castelul tau - suport de creioane.
    Felicitări!

    RăspundețiȘtergere
  5. E un castel reusit! Va fi "cazata" in el trupa de lancieri. 😊

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bine zis, ia să pun in el cuttere, să fie ceva arme acolo!

      Ștergere