6 octombrie 2023

Fan Star Wars

 Pun pariu că nu v-ați fi așteptat, nu-i așa? De fapt îmi place literatura SF, îmi plac filmele SF, dar cele cu adevărat SF, nu cele horror sau mai știu eu ce. Adică cele in care elementul S(cience) este prezent în prim plan. Star Wars și Star Trek rules. Dacă mă întrebați care este filmul meu preferat, "este" toate cele trei filme din seria originală. Îmi plac și cele trei care au urmat, episoadele I-III și cam atât, restul m-au pierdut pe drum. 

Unul dintre personajele mele preferate este micul R2D2, dar cum nu sunt genul de fan care adună relicve nu am absolut nimic care să amintească de film prin casă. Mai bine zis nu aveam, într-o zi soțul meu a venit cu un obiect din tabla (o fosta mini-butelie am înțeles) și m-a întrebat dacă nu cumva vreau un robotel pe birou. Și așa a luat naștere R2D2.




De la obiectul de mai jos a plecat: 





6 comentarii:

  1. Hahaha, genial! Ce postare draguta, ce proiect reusit! Felicitari!
    Start bun in weekend 🤗😘

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce-mi place!!! Asa dichisit este chiar simpatic R2D2!
    Bravo, o idee nemaipomenita de pus pe birou!
    Un weekend minunat! ❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Suzana, chiar minunat nu este, dar e destul de bine!

      Ștergere
  3. Vai ce tare este!!!!!! Wow wow wow!!!
    Si mie imi plac Star Wars... eram micuta cand am vazut ceva din prima serie (nu stiu daca toate trei, asa de mica eram - dar imi amintesc de scena cu monstrul acela are a inlantuit-o pe printesa, apoi robotii aceia care erau cat copacii... si pe Jedai (sper ca am scris corect.. hahaha).
    Foarte tare :D
    Pupici!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Prima serie am văzut-o de n ori, inițial la cinema, apoi la tv după 90, pe net... le știu pe dinafară pot sa zic. Ai zis bine, dar se scrie Jedi. 🥰

      Ștergere