15 octombrie 2023

Organizator din tuburi de carton

 Mihaela a propus pentru transformările creative ale lunii octombrie tuburile de hârtie. Scotocind prin sertare am găsit o mulțime de tuburi foarte rezistente și subțiri de la staniol. Mi-am rugat soțul să le taie fără să am o idee bine conturată despre destinația finală, așa că au dimensiuni ușor diferite.


Le-am tot sucit și aranjat până m-am gândit le lipesc in forma de floare și să fac un organizator pentru pensule. Unde le țineam deja se adunaseră prea multe și diferite obiecte. Mai jos este fotografia cu materia primă: 


Am învelit fiecare tubuleț separat în folia de la un buchet de flori, le-am lipit între ele și am decupat din carton o bucată pentru fund, pe care am imbracat-o in aceeași folie. 



12 comentarii:

  1. Foarte dragut suportul pe care l-ai realizat! O idee foarte buna si practica! Felicitari ♥
    O duminica placuta, draga Pompilia 😘 💕 Pupici si îmbratisari

    RăspundețiȘtergere
  2. Si frumos și util! În poză pare îmbrăcat înmaterial. Frumoasă folia de la flori.
    Felicitări!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc Mihaela, este din plastic folia dar are un aspect catifelat.

      Ștergere
  3. Imi plac mult ambalajele cu buline, asa ca proiectul tau imi place maxim.
    Am ochit in el niste pensule cu par foarte lung. Nu cred ca am mai vazut.
    La ce le folosesti? Sau nu sunt pensule?
    Felicitari pentru realizare, draga Pompilia! !❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Și mie îmi plac bulinutele 😄
      Pensulele sunt cu fir siliconic și le folosesc când am suprafețe mai marisoare de vopsit, sunt mai late. In rest nu au nimic special.

      Ștergere
  4. Ce frumos ambalaj!!! Imi place mult si cromatica si imprimeul. Iar ansamblul final arata foarte bine :D
    Super tare!! Felicitari :*!
    Pupici cu drag :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ahhh, cromatica îmi place și mie foarte mult! Încă mai am o bucată de ambalaj!

      Ștergere
  5. Foarte dragut suportul pentru pensule! Imi place culoarea materialului si cu bulinutele chiar dă bine. Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  6. Foarte frumos - ador modelul si culoarea hartiei pe care ai folosit-! e asa de... vesela! 😊 - si foarte util organizatorul! Felicitari si... spor la folosit "instrumentele" asezate in el. ❤

    RăspundețiȘtergere