12 octombrie 2023

Reflexii in oglinda - luna

 Am răscolit telefonul in căutarea unor imagini cu reflexii și am găsit niște fotografii făcute acum două săptămâni când am ieșit seara sa cumpăr pâine ( că deh, venind spre casă am trecut pe lângă magazin și am uitat). Apartamentul meu are ferestrele spre apus, era un spectacol în fiecare seară până s-au construit blocuri in fața noastră, dar luna foarte rar se vede. Când am coborât din bloc și am văzut luna imensă și strălucitoare m-am oprit să o fotografiez chiar dacă știu că nu iese extraordinar.




Am atras ceva priviri, nu mulți lunatici fotografiază luna 😄

Postarea participă la rubrica Reflexii in oglinda găzduită de Carmen.

Fotografii din arhiva personală.


12 comentarii:

  1. Cand am vazut prima poza, ma gandeam cum si ince se reflectă luna, apoi am vazut ca sunt doua: una arificiala:)))) si luna! O seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, arată ciudat, dar nu aveam alt unghi. Cea artificială e mai mică!

      Ștergere
  2. superba luna in fotografiile tale! Ce bine ca ai imortalizat momentul ♥
    Un start bun in weekend, draga Pompilia! ❤️😘

    RăspundețiȘtergere
  3. Ti-a iesit mult mai bine decat imi reusesc mie pozele cu luna!
    Pe mine ma amuza ziua, cand mai folosesc aparatul pentru nori sau avioane. Cu siguranta sunt persoane care se uita curioase spre ce indrept aparatul.
    Seara frumoasa, draga Pompilia! ❤️😘

    RăspundețiȘtergere
  4. Arata foarte fain Luna fotografiata de tine! ❤ Mi-e tare ciuda ca mie nu-mi iese! Am fotografiat-o si eu, in acel moment cand era maaare, inconjurata de norisori si un halou "discret" - si in poza arata ca o bulina alba pe fond negru. 😂
    Sa trec pe langa magazin in drum spre casa si sa uit ca trebuie sa iau ceva (sa revin mai apoi) imi iese nemaipomenit! 😊

    RăspundețiȘtergere
  5. Și mie îmi reușește faza cu bulina.
    La magazin nu prea mă întorc indiferent ce uit, dar nu aveam deloc pâine și fix atunci era nevoie de ea.

    RăspundețiȘtergere
  6. Mie nu-mi ies poze așa fruoase și clare cu luna., nici cu alea artificiale.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mihaela este prima dată când îmi iese și mie ceva acceptabil.

      Ștergere
  7. Cu telefonul niciodata nu am reusit sa surprind luna... cu adevarat. Mereu iese asa...luminoasa si atat :))) cumva intinata.
    Am prins insa cu aparatul profi niste poze... wow... cum se vedea de fain.
    Imi place insa cum ti-au iesit pozele- mai ales ca luna are companie :D Hihi
    Pupici cu drag
    happyazi :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Clar, cu aparatul iese mai bine. In plus, nici nu avem noi nu știu ce telefoane. Cu aparatul rar surprind luna pentru că de la geamurile mele rar o văd și când sunt afară, ca atunci, nu am aparatul cu mine.

      Ștergere