23 iunie 2023

Căniță zburătoare cu scoici

 Nu vreți să știți de când așteaptă cănița asta și farfurioara ei sa fie transformate! De câțiva ani sa fiu sinceră, le-am lăsat mereu la vedere, -doar mă îndur să fac ceva cu ele. De altfel și proiectul îl aveam in minte tot de atunci, numai că uneori sunt capabilă să amân la nesfârșit unele lucruri.


Cănița nu are nici un defect, dar e foarte mică și face parte dintr-un set pe care l-am primit dar nu l-am folosit niciodată. Nici nu pot da mai departe cadourile care nu îmi plac, decât dacă am certitudinea că îi plac. Acum 5 ani (am verificat) am mai decorat una din set, mai sunt încă patru. 


O mână bună de scoici aduse din Grecia le-am vopsit cu acrilic alb sidefat (le-am ales pe cele care aveau un colorit mai puțin atrăgător, cu gri, și mici defecte. La o căutare pe net am aflat că specia se numește acanthocardia tuberculata. Culori și onduleurile lor îmi plac foarte mult, și e o specie destul de comună.


Motivul pentru care m-am apucat de această căniță este provocarea transformărilor creative ale lunii iunie lansate de Mihaela.


6 comentarii:

  1. SuPerBa!!!!😍🥰 Foarte mult imi place ideea. Excelenta transformare!
    Felicitari 🤗

    RăspundețiȘtergere
  2. Asa ceva ........ :O Vreau si eu :)))))). Vai cat de frumos este. Cum.. cum ai facut sa stea? (cu pistolul de lipit banuiesc si pe ceva suport... ?).
    Scoicile le ador.. de fapt stii - mie daca cineva imi da o scoica sunt in al noualea cer. Sau daca pot culege castane.. :))))
    Dar sa revin. Cred ca iti mai amintesti de Sirena mea blonda... pe care am pozat-o printre cani... Ma priveste acum din etajera ...:))) cu subinteles asa :)). Ca am facut greseala sa ma minunez cu glas tare de cat de tare a iesit proiectul. Super super super. :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu pistolul de lipit, cu o sârmă groasă îndoită in formă de z, dar lăsată și o buclă la bază ca să aibă suprafață mai mare. Am lipit cu silicon dar pe deasupra am pus banda adezivă lata. Partea verticală a sârmei am dublat-o cu un bețișor de frigărui rupt în 3. Am îmbrăcat și partea asta cu bandă de hârtie. Și scoicile le-am lipit cu silicon. Și mie îmi plac scoicile foarte mult, când merg la mare și nu sunt scoici sunt dezamăgită. Îmi amintesc sirena ta, ,hmm, să vedem ce îți zice...

      Ștergere
  3. Am văzut așa cănițe zburătoare decorate cu flori, absolut superbe, ca și a ta de afltfel. Cu perluțele acelea printre scoici e deosebită. Felicitări.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Mihaela, mai sun 4, ma uit in jur cu ce sa la "imbrac" :)

      Ștergere