15 iunie 2023

Reflexii în oglinda - reflexii în apă

 Tot din Grădina botanică din Ardud, care este foarte prietenoasa cu vizitatorii și are mai multe secțiuni care nu țin propriu-zis de o grădină botanică, și anume acvariu, țestoase, păsări, căprioare, mistreți.

Într-un fel de mini lazy river sunt peste 20 de țestoase care s-au obișnuit în timp cu vizitatorii și sunt prietenoase. 

"Râul" țestoaselor și lacul cu nuferi au furnizat niște reflexii numai bune pentru rubrica de azi.



Postarea participa la jocul  gazduit de Carmen

Fotografiile sunt din arhiva personala

6 comentarii:

  1. Ohhhh sunt doua Ralu si Peta :))). Asa sunt si ale mele. Visul meu e sa ma mut la casa si sa le fac un iaz micut cumva intr-o portiune care sa poata fi si inchisa la nevoie (vazusem eu un sistem pe sine care inchide balcoanele cand e nevoie 😅😂🤣).
    Chiar.. aceia sunt nuferi albi, sau sunt lotusi violeti? Intreb pentru ca am vazut si la Carmen niste poze cu mai multe tipuri si am ramas de atunci cu gandul asta... Si mi-am mai amintit de ceva... prin anii 90 aparusera vanzatori de nuferi (care se pareca erau cam ilegali) prin Bucuresti ... Doar ca nu stiu, nuferii obisnuiti galbeni si albi, mie imi par mai plini si cu frunze mai rotunjite.
    Pupici cu drag !!

    ps: chiar minunat loc. si ma bucur ca avem si noi prin tara locuri inca ingrijite si frumoase.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt mov deschis nuferii, sau lotușii, nu știu care este diferența.
      Este un loc frumos, mergem cu drag acolo și din păcate o ocolim pe cea din Cluj.

      Ștergere
  2. am avut si eu o testoasa, o botezasem Tereschkowa ☺ dupa cea mai curajoasa femeie despre care auzisem eu la vârsta aceea (12 ani) ♥ Acum avem la iaz o broasca testoasa din piatra si marmura, o cheama bineînteles tot Tereschkowa ☺☺☺
    Foarte frumoase reflexiile tale de azi! Minunate!
    O seara placuta si numai gânduri bune ♥

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De pe la 14 ani si pana azi o admir pe Valentina Terescova! Imi place ca nu sunt singura care are asemenea pasiuni! Ma bucur ca iti plac fotografiile, te imbratisez!

      Ștergere
  3. Imi place maxim poza cu testoasa, insa vad in a doua ceva ce nu inteleg de la ce planta provine: ramurile alea ca niste maini protectoare pentru nuferi. Faine imaginile.
    Multumesc mult! Pupici! ❤️😘

    RăspundețiȘtergere
  4. De la o ferigă corn de cerb, este plantata in coșuri suspendate.

    RăspundețiȘtergere