2 iunie 2023

Ghiveci dintr-un butuc

 Poate ghiveci e cam mult spus, e un butuc care are aproximativ 30 de cm lungime si maxim 8-10 cm diametru. Anul trecut sotul meu a taiat o liana scapata de sub control, o trambita sau luleaua turcului plantata poate de 30 de ani. S-a dovedit ca in partea de jos unde era foarte groasa pentru o liana lemnul este foarte dur, si avea o crapatura pe mijloc. A dat lemnul cu bait pentru ca era deschis la culoare si l-a lacuit, iar in crapatura a pus putin pamant si a plantat muschi si cateva fire de iarba grasa. O tinem in interior, dar am scos-o in iarba sa ii fac fotografia.



8 comentarii:

  1. O idee foarte frumoasă și rezultatul deosebit. Chiar am observat că se caută astfel de ornamente, din diferite bucăți de lemn și plante suculente.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mă bucur că îți place, am văzut și eu că suculentele sunt la modă.

      Ștergere
  2. Imi place mult ideea. Forma este extrem de curioasa. Asa cum ai pus-o in iarba nu imi dau seama, dar este ca un fel de creatura.
    Un final de saptamana cat mai frumos! Pupici! 😘❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este arcuită, au fost două tulpini răsucite una in jurul alteia.

      Ștergere
  3. imi place ideea - orice bucatica de natura adusa in casa, raspandeste energie pozitiva.
    Pe lânga faptul ca este si foarte decorativ acest ghiveci. imi place foarte mult! Felicitari.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumim Carmen, avem multe bucățele de natură în casă și într-adevăr răspândesc energie pozitivă.

      Ștergere
  4. Vai ce denumiri interesante!! A trebuit sa caut pe prietenul google.. si cat de frumoase flori face aceasta Trambita (sau Luleaua Turcului) 😲.Sper ca mai aveti... si ca mai infloreste.
    Butucul are o forma foarte interesanta si... vopsit asa parca a capatat o intensitate anume. Este o mini gradina absolut fabuloasa :). Si ma bucur ca ne-ai aratat-o si noua!
    Pupici cu drag!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mai avem, încă nu înflorește că e mică, am redus-o foarte tare că e invazivă, dar crește repede.

      Ștergere