1 iunie 2023

Reflexii în oglinda - verde viu

Acum trei ani in plină pandemie am fost multe weekenduri la munte. Una din ieșiri a fost la rezervația Scărița Belioara, in județul Alba. Răsfoind fotografiile zilele trecute am găsit câteva făcute de mine din mașină, in care nu am reușit să evit reflexiile. Atunci am considerat că sunt niște imagini mai puțin reușite, dar acum se încadrează perfect în rubrica de astăzi.




Postarea participă la jocul Reflexii în oglinda găzduit de Carmen.

Fotografiile sunt din arhiva personala

11 comentarii:

  1. Perfect! Vezi ce reflexii frumoase au iesit, asa, neintentionat?! Daca voiai special poate ca nu ieseau asa bine 🥰😍
    Ce relief frumos! Nu am fost in zona. Multumim pentru idee 🤗
    O zi buna si vesela. La multi ani de ziua copilului 🎊💖

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E o zonă foarte frumoasă, in apropiere este Sălciua unde este iarăși o zonă foarte frumoasă, peștera Husa lui Papară. Din păcate în peșteră nu se mai poate intra pentru că s-a surpat intrarea, adică poți cu echipament adecvat dacă te cațări peste pietroaiele de la intrare. Eu nu am reușit, înălțimea mică e un dezavantaj major. Dar în față este o zonă superbă, am fotografii pe blog din 2020.

      Ștergere
    2. Ah, da, și reflexiile au fost fără intenție. La mulți ani!

      Ștergere
    3. Trebuie să revin, că nu știu cum să editez un comentariu: peștera este Huda lui Papară, dar telefonul scrie ce vrea el.

      Ștergere
    4. Daca o sa programez un concediu in zona, te voi ruga sa imi mai recomanzi cate ceva de pe acolo.
      Multumesc 🤗😘

      Ștergere
  2. Suuuuuuperb! Cand vad astfel de imagini parca am vorbi de alte vremuri. Se opreste parca timpul in loc pentru o clipa. :)
    Imi place raza aceea care se vede in prima poza - am vazut si eu cateva imagini spectaculoase cu raze ce se strecurau printre nori.
    Foarte frumos este :*
    la multi ani si pupici!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Acolo sus, dincolo de rezervație, parcă s-ar oprit timpul în loc. Drumul devine doar de căruțe, poți merge numai cu o mașină de teren, nu mai este semnat și sunt case, încă locuite, identice probabil cu cele din neolitic. Nu toate, dar mai sunt. Cea din fotografie era abandonată, era și o casă nouă în curte. E frumos, dar viața e foarte grea în acele condiții.

      Ștergere
  3. Intotdeauna neintentionatele sunt cele mai interesante. In prima, pe langa raza aia, cred ca este si un mic curcubeu. Locurile cred ca au fost de exceptie.
    Sunt momente cand fotografiez cu soarele in fata, desi practic nu mai vad nimic, insa gandul este ca am surprins ceva mai aparte. Si uneori chiar asa e... cand nu le misc...
    La Multi Ani de 1 Iunie si o vara superba! Pupici!😘❤️

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu nu reușesc să văd nici un curcubeu. Dar uneori iese ceva frumos când nici nu te aștepți, de când am și eu un telefon mai răsărit mă trezesc fotografiind tot ce mișcă.

    RăspundețiȘtergere
  5. Frumoase imaginile redescoperite acum de tine.

    RăspundețiȘtergere