15 iunie 2023

Sticla decorata cu tehnica decupaj

 Pentru transformarile creative ale lunii iunie am gasit absolut intamplator o sticla data cu grund de un an sau doi (uitasem unde am pus-o). In ultima fotografie apare asa cum am gasit-o ascunsa intr-un sertar, cu grundul usor ciobit. Am rascolit serios prin mormanul de servetele in cautarea unuia care sa se potriveasca cu sticla si cu starea mea de spirit, si am gasit unul cu o imagine romantica, un ceainic plin cu flori. 



In a doua imagine se vede ca mi-am pierdut exercitiul la lucrul cu servetelul, oricat m-am straduit nu am reusit sa aliniez perfect servetelul cu fundul sticlei, si cum servetelul avea chenar si dungi jos si sus au ajuns decalate la imbinare. Cum odata lipit se distruge daca il dau jos, am zis ca il las asa, nu de alta dar nici pe urmatorul nu garantez ca l-as fi asezat drept.





9 comentarii:

  1. Foarte frumoasa 🥰 ai obtinut o sticla foarte decorativa 😍 Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc Carmen, nu este foarte reușită dpv tehnic, dar îmi place și mie ceainicul.

      Ștergere
  2. Culorile servetelului nu sunt atat de contrastante, asa ca nu trebuie sa-ti faci probleme cu diferentele. Arata foarte elegant. Si mi-ar placea macar o glastra mica in felul modelului de pe servetel.
    Felicitari! Pupici! ❤️😘

    RăspundețiȘtergere
  3. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  4. Mie imi place enorm cum ti-a iesit! Imi place ce model ai ales pentru a decora sticla!!
    Aveam si eu un plan cu o sticla mata. Ma gandesc ca daca e asa, nu are nevoie de grund. si as putea mazgali (ca sa nu zic picta) ceva pe ea... Faza e ca am avut un accident acum un an(parca) in care era implicat un dovleac explodat si s-a intamplat ca sticlele sa fie sub ele si le-au aruncat ai mei..:))))
    Pupici cu drag!!

    ps: :)))) noroc ca imi salvasem inainte comentariul (parca am avut asa un presentiment) ca nu stiu cum am facut de l-am sters pe celalalat).

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu o singură dată am vopsit o sticlă mată fara grund, și vopseaua era pentru textile 😄 dar rezistă și acum.
    Vaaaai cred că a fost un dezastru in urma exploziei!

    RăspundețiȘtergere
  6. Esti speciaista ăn această tehnică. O stică deosebită, și ca formă și ca rezultat. Felicitări!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nici chiar asa, abia am bazele 😊 mai am foarte mult pana la specializare

      Ștergere