9 decembrie 2012

Flori in miez de iarna

Iubesc florile. De orice fel, si pe cele care infloresc, si pe cele care etaleaza un frunzis bogat si divers colorat, si pe cele tepoase... Am destul de multe, la ghiveci doar, pentru ca nu am gradina. Si pentru ca de vreun an incoace m-a prins microbul origami, nu m-am putut abtine sa nu imi confectionez buchete de flori din hartie. De fapt, origami m-a "reprins", imi aduc aminte cu nostalgie de copilarie, cand in fiecare seara de iarna la 5 fix se intrerupea curentul electric, si aprindeam lampa cu petrol. Erau seri linistite, puneam baterii in radio si ascultam Europa libera, dezlegam rebusuri si cand nu mai vedeam bine literele de la palpaielile lampii luam
cateva foi dintr-un caiet si faceam barcute, avioane, coifuri, solnite...

Florile de mai jos le-am facut din filtre de cafea, servetele, hartie de matase recuperata din cutiile de pantofi (da, sunt mare fan recuperare-reciclare-refolosire).


Hortensia m-a chinuit mai mult, pentru ca am decupat fiecare floricica manual si am rasucit fiecare petala pe un betisor, mi-a luat o zi intreaga si am promis ca nu mai fac, o sa-mi iau un perforator cand ma mai bate gandul sa fac hortensii. Parca ar merge bine si una roz si una alba...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu