25 ianuarie 2013

Trandafiri rosii

Chiar daca timpul liber pare de negasit, nu ma pot abtine si printre picaturi invartesc o bucatica de hartie sau insir niste margelute. Decoratiunea de astazi e facuta din servetele de hartie rasucite in forma de trandafiri, lipite pe un glob. Acum sa iau la puricat obiectul, nici nu stiu cum sa il numesc, in engleza ii spune pomander dar nu stiu sa existe o denumire romaneasca: pentru am vrut sa fie globul din materiale reciclabile, l-am facut din cataloage de magazin, si pentru ca nu am avut suficienta rabdare, nu e chiar glob. Nu ca n-as fi vazut asta de la inceput, dar m-am gandit ca dupa ce il acopar cu trandafirii o sa arate rontund, nu stiu ce logica a fost in capul meu. Bineinteles, nu este perfect rotund, dar am deja hartie creponata pentru alte doua decoratiuni la care voi folosi globuri din polistiren.
O fi el imperfect, dar eu sunt tare mandra de el:


2 comentarii:

  1. Arată foarte bine!
    Nu știu dacă aș avea atâta rabdare încăt să realizez și eu un glob cu trandafiri! Zi frumoasă!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Mihaela, si rabdarea mea a fost pusa la incercare! De cate ori am imbracat un glob in ceva am crezut ca nu mai termin!

      Ștergere