8 ianuarie 2013

Bonsai cu pietre semipretioase

Sunt cam doi ani de cand am invatat sa fac pomisori decorativi, studiind diverse tutoriale de pe internet. A trebuit sa combin informatii din mai multe locuri, pentru ca fiecare lasa cate un amanunt nespus, secretul mesterului probabil. Oricum, am fost multumita de ce a iesit, chiar daca este destul loc de mai bine. Am facut cadou o parte din ei, o parte i-am vandut, unii imi decoreaza biblioteca.
As vrea sa mai fac cativa mai mari, si sa am mai multa rabdare la infasurat sarma pe tulpina. Pana imi gasesc timp si pentru asta, va arat cativa din "productia veche":

Turcoaz cu sarma de cupru:


Blue stone cu sarma de cupru (aduce cu o salcie plangatoare, ca e sarma mai subtire iar pietrele sunt grele):



Aici cred ca am aventurin, nu ma pricep foarte bine la pietre, cu sarma de cupru:


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu