19 mai 2013

Bounty bars

Zilele astea m-au chinuit talentele culinare, si am incercat o prajitura care cuprinde doua din ingredientele mele favorite: cacao si cocos. Dupa ce am tot cautat inspiratie pe net, m-am oprit la Bounty bars, pentru ca imi place si ciocolata Bounty. Eu am o tava mai marisoara, 20x32 cm, si imi plac prajiturile inaltute, asa ca am marit cantitatile pentru ca nu am gasit decat retete pentru tavi mici. 

Blat: 
200 g unt, 100 g zahar, 3 oua, 500 g faina, 4 lg cacao, 1 lingurita praf de copt, lapte 

Crema: 
500 ml lapte, 5 linguri amidon, 100 g unt, 100 g zahar, 100 gr cocos, zahar vanilat

Preparare: 
Am frecat ouale cu zaharul, am adaugat untul si am mai frecat putin, apoi am adaugat cacaoa, faina, praful de copt si lapte cat a avut nevoie aluatul (nu l-am masurat, dar au fost cam 150 ml). Am copt blatul si l-am lasat la racit. Intre timp am pregatit crema: am pus laptele cu zaharul pe foc  mic si cand s-a incalzit am adaugat amidonul desfacut in putin lapte rece. Am amestecat in continuare sa nu se prinda de fund, pana s-a ingrosat. Am luat crema de pe foc si am adaugat imediat cocosul si vanilia. Dupa ce s-a mai racit am amestecat si untul, apoi am intins crema calduta peste blat. Ar mai fi trebuit sa ii pun si o glazura de ciocolata, dar am zis ca pentru prima incercare merge si fara. 

Si asa arata: 
Accesaţi lista dvs. de bloguri



Gauricile din blat au aparut pentru ca nu am amestecat bine untul si au ramas bucatele care s-au topit la copt, dar a fost gustoasa si asa! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu