20 iulie 2013

Fata noua a unui borcan vechi

Borcane din astea vechi si fara capac cam toata lumea a avut pe vremuri, puneai conserve in ele, le legai cu celofan si sperai sa supravietuiasca. Erau vitale in epoca in care cu gaseai nimic prin magazine. Acum au ajuns prin podul parintilor mei, noi punem in continuare conserve dar folosim borcane cu capac. De ceva vreme mama le-a pus gand rau, vroia sa le arunce ca nu mai folosesc la nimic, dar cum eu sunt o nostalgica incurabila, nu am lasat-o. 




Si am decorat unul cu sfoara si scoici aduse din Creta, care va gazdui colectia mea de foarfeci, drepte si cu zig-zag. Dar pana sa le adun de pe unde stau acum, nu am mai avut rabdare si l-am fotografiat pe post de vaza.


2 comentarii:

  1. Foarte frumos ti-a iesit borcanasul!! Imi place tare mult efectul pe care sfoara il aduce si scoicile... parca ar fi o bucatica de plaja!
    Cu drag
    rux

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Merci Rux, mai am multicel pana la concediu si cand ma uit la el vad si eu o bucatica de plaja. Ma amagesc pana voi ajunge si acolo.

      Ștergere