30 noiembrie 2013

Globuri decorate cu hartie

Mai tineti minte bulgarasul de zapada de anul trecut? Mai aveam cateva globuri din polistiren si vroiam sa le decorez la fel, dar pana cand s-a apropiat iarna nu a fost chip se ma apuc de ele. Faceam ce faceam si le ocoleam. In sfarsit, saptamana asta am reusit sa mai fac doua globuri, de care sunt foarte mandra. Urmeaza inca doua, ca atatea globuri mai am, pe cere le voi face cadou. Imi place ca am descoperit niste agatatori din plastic care se infig in glob si pot lega snurul de ele. In poza nu apar, ca nu le primisem cand am fotografiat globurile, dar sunt micute si nu se vad printre flori. 


Un comentariu:

  1. Daca ai stii ce tare imi place ideea ...Te felicit pentru globusoare..au iesit absolut incantatoare...Multumesc pentru idee.O seara frumoasa

    RăspundețiȘtergere