12 ianuarie 2014

Vacanta in Valencia

In sfarsit am revenit pe blog, dupa o vacanta minunata si o prima saptamana de lucru criminala. Abia acum am reusit sa-mi revin, sper sa se mai calmeze apele. Nu am avut nici timp nici energie sa lucrez ceva nou, asa ca in domeniul asta nu am ce sa va arat, dar vreau sa vedeti niste imagini din minivacanta petrecuta in Valencia, la invitatia unui prieten drag. Am plecat din Cluj iarna si am ajuns acolo aproape vara. 
Ne-am plimbat prin tara portocalilor


si a eucaliptilor, din pacate fara frunze in acest anotimp.


In 1 ianuarie am urcat la munte, la un lac de acumulare imens. Se vede in fotografie cat de mult a a scazut apa din cauza secetei, dar chiar si asa privelistea a fost deosebita. 


In ziua urmatoare ne-am plimbat prin Valencia, in special prin centrul istoric. Mi-au placut foarte mult cladirile cu arhitectura de inspiratie maura, deosebite mi s-au parut mozaicurile de mai jos, din Gara de Nord a orasului







Aleile pietonale plantate cu portocali te imbie la un rasfat, o cafea fierbinte si aromata si o multime de gustari si dulciuri prin vitrine :)


O imagine din zona moderna a orasului




Si inainte de intoarcerea acasa, o paella valenciana pregatita de gazda noastra. Am luat reteta, stati pe aproape!


4 comentarii:

  1. Minunat! Portocalii aceia sunt grozavi, iar paella...ce sa iti spun, ador paella facuta ca la carte! Astept reteta ta!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce vacanta frumoasa ati avuuut.Foarte frumoase si imaginile,Multumim ca ai impartasit cu noi.Paella aceea arata traznet.

    RăspundețiȘtergere